پویش «نذری آب» در البرز آغاز شد
کد خبر: 3736113
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

پویش «نذری آب» در البرز آغاز شد

گروه اجتماعی- معاون امور داوطلبانه جمعیت هلال‌احمر استان البرز گفت: خشک‌سالی در مناطق جنوب شرقی کشور موجب شد تا در استان البرز به منظور کمک به مناطق کم آب، پویشی تحت عنوان «نذری آب» راه‌اندازی شود.

پویش «نذری آب» در البرز آغاز شد

به گزارش ایکنا از البرز، محمدحسین وطنی، 14 مرداد در جمع خبرنگاران اظهارکرد: شرایط آب‌وهوای کشور و کمبود آب در برخی مناطق کشور منجر شد تا یک پویش تحت عنوان «نذری آب» در استان البرز آغاز شود.
وی تغییرات اقلیمی را یکی از دلایل کاهش بارندگی دانست و افزود: تمامی موارد دست‌به‌دست هم داده‌اند تا با مشکلی به نام خشک‌سالی در جنوب شرقی کشور مواجه شویم و به نظر می‌رسد پویش نذر آب با همکاری مردم نتیجه مفیدی را در بر داشته باشد.
معاون امور داوطلبانه جمعیت هلال‌احمر استان البرز ادامه داد: این پویش در استان‌های سیستان بلوچستان، خراسان جنوبی و کرمان اجرایی می‌شود، بیان کرد: در این پویش که توسط مردم اجرایی شده است، علاوه بر لوله‌کشی آب در مناطق نیازمند، برای خرید تانکر باهدف رفع اثرات خشک‌سالی نیز اقدام شده است.
وطنی در ادامه با اشاره به اینکه افراد علاقه‌مند ‌می‌توانند کمک‌های خود را به صندوق‌های مستقر در مصلی‌ها برسانند، یادآور شد: همچنین مراکز پرتردد شهر و اماکن عمومی بر رفت‌وآمد شناسایی‌شده و با قرار دادن صندوق در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برآمده‌ایم.
این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: همشهریان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای حمایت از استان‌های کم آب به شماره‌حساب 66666 نزد بانک‌های (ملت، کشاورزی، مهر ایران، رفاه، صادرات، دی، سپه، تجارت، پارسیان و پست‌بانک) واریز کنند؛ کد USSD*۷۳۳*۵۱۵۱# نیز راه ارتباطی دیگر این کمپین است.
انتهای پیام./

captcha