فرهنگ تشکر را در خراسان‌جنوبی زنده کنیم
کد خبر: 3740611
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
معاون استاندار خراسان‌جنوبی:

فرهنگ تشکر را در خراسان‌جنوبی زنده کنیم

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: باید یاد بگیریم در کنار نقد سازنده در برابر عملکردهای خوب از یکدیگر تشکر نیز کنیم و این فرهنگ تشکر در خراسان جنوبی کم رنگ است.

فرهنگ تشکر را در خراسان‌جنوبی زنده کنیم
به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، علی اسماعیلی، امروز۳۰ مرداد، در نشست مشترک مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و مدیران رسانه‌های استان، اظهار کرد: یکی از مشکلات امروز کشور نبود گفت‌وگوهای دوطرفه است.
وی با تاکید بر نقد منصفانه، افزود: نقد منصفانه و سازنده بسیار در عملکردها تاثیرگذار است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: نقد سازنده مانع از استبداد رأی و خودشیفتگی مدیران می‌شود.
اسماعیلی ادامه داد: باید یاد بگیریم در کنار نقد سازنده در برابر عملکردهای خوب از یکدیگر تشکر نیز کنیم و این فرهنگ تشکر در خراسان جنوبی کم رنگ است.

وی افزود: چیستی و نتیجه کار سولاتی است که باید در ذهن خبرنگار ایجاد شود و با روابط عمومی ادارات تعامل خوبی داشته باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی اظهار کرد: روابط عمومی باید با عملکرد درست خود خبرنگار را قانع کند و اگر محدودیتی وجود دارد آن را بیان کند و این گفتگوها بیشتر شود تا نفع عمومی ایجاد شود.
اسماعیلی یادآور شد: باید نشست‌های مشترک بین مدیران روابط عمومی و رسانه‌ها بیشتر برگزار شود چرا که در این صورت مشکلات بیشتری برطرف می‌شود.
در این دیدار جمعی از نمایندگان رسانه‌ها و مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی به بیان نظرات خود پرداختند.
انتهای پیام

captcha