اعزام 72 مددجوی زیارت‌اولی از گلوگاه به مشهد مقدس
کد خبر: 3758338
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱

اعزام 72 مددجوی زیارت‌اولی از گلوگاه به مشهد مقدس

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس کمیته امداد شهرستان گلوگاه از اعزام 72 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به‌عنوان زیارت‌اولی‌ها به مشهد مقدس در شش ماهه نخست سال خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ محمدرضا یعقوبی، رییس کمیته امداد گلوگاه گفت: این شهرستان به‌منظور تقویت بنیه اعتقادی و دینی مددجویان نسبت به اعزام آنها به اماکن زیارتی همچون مشهد مقدس، و همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی مختلف در قالب این دوره‌های اردویی اقدام می‌کند.
وی با بیان اینکه کمیته امداد گلوگاه برنامه‌های متنوعی را برای بارورکردن اعتقادات دینی و مذهبی جامعه هدف  خود انجام می‌دهد، افزود: در شش ماه نخست امسال 192 مددجو در گلوگاه به اردوهای زیارتی، تربیتی و آموزشی اعزام شدند.
رییس کمیته امداد گلوگاه با اشاره به سر فصل‌های برنامه‌های اردویی این نهاد، بیان کرد: برنامه‌های اردویی در قالب اردوهای زیارتی ،تربیتی و آموزشی برگزار می‌شود که 120نفر از مددجویان به اردوهای آموزشی تربیتی منطقه ای، استانی و سراسری (کشوری) اعزام شدند.
وی با اشاره به طرح شوق زیارت گفت: شوق زیارت که به منظور اعزام مددجویان زیارت‌اولی اجرا می‌شود؛ یکی از طرح‌های کمیته امداد است که با کمک خیران، و مؤسسات خیریه اجرا شده و در شش ماه نخست امسال 72 نفر در قالب این طرح به مشهد مقدس مشرف شدند.
یعقوبی یادآور شد: زنان سرپرست‌ خانوار، دختران در آستانه ازدواج، دانشجویان و دانش‌آموزان تحت حمایت از جمله مددجویان بهره‌مند از برنامه‌های اردویی کمیته امداد هستند.
در پایان یعقوبی با تقدیر از همراهی مردم نیکوکار گلوگاه در راستای خدمت‌رسانی به مددجویان گفت: هزار و 315 خانوار در گلوگاه تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

محمد خواجوی

انتهای پیام

captcha