بازدید مدیرکل اوقاف استان از خبرگزاری ایکنا شعبه اصفهان
کد خبر: 3759839
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷

بازدید مدیرکل اوقاف استان از خبرگزاری ایکنا شعبه اصفهان

گروه اجتماعی- مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان امروز از دفتر خبرگزاری ایکنا در اصفهان بازدید کرد.

بازدید مدیرکل اوقاف استان از خبرگزاری ایکنا شعبه اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، حجت‌الاسلام رضا صادقی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به همراه معاون فرهنگی این اداره کل امروز دوشنبه هفتم آبان‌ماه از دفتر خبرگزاری ایکنا شعبه اصفهان بازدید کردند.
وی با اشاره به اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین اظهار کرد: امسال شش کانتینر هر کدام حاوی پنج  سرویس بهداشتی و ده دوش حمام همراه با مواد شوینده به مرز چذابه ارسال کردیم. علاوه بر این، 5000 بسته صد گرمی خشکبار تهیه و به مرز میرجاوه فرستادیم تا میان زائران هندی و پاکستانی که نیازمندند و مسافت بسیار طولانی را باید طی کنند توزیع شود.
حجت‌الاسلام صادقی افزود: ما با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد نیز برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین همکاری کردیم و بدین منظور یک دستگاه نانوایی سیار در مرز چذابه مستقر شده است که روزانه 4000 قرص نان میان زائران توزیع می‌شود.
وی ادامه داد: مردم در روز اربعین بیشتر در امامزادگان و بقاع متبرکه برای عزاداری جمع می‌شوند و آنهایی که از راهپیمایی اربعین جا مانده‌اند، مسافت میان بقاع متبرکه را پیاده‌روی می‌کنند، مثلا از امامزاده دو طفلان به حرم حضرت زینب بنت موسی بن جعفر(ع) یا پیاده‌روی از پارک لاله اصفهان به سمت امامزاده جعفر جنب فرودگاه شهید بهشتی؛ همین‌طور در دیگر شهرستان‌ها و امامزاده‌های شاخص استان مثل امامزاده هلال بن علی(ع) در آران و بیدگل و امامزاده آقا علی عباس در بادرود برنامه پیاده‌روی اجرا می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در جریان این بازدید در خصوص تربیت ده میلیون حافظ قرآن در کشور، ستاد مجازی حفظ قرآن، وضعیت موقوفات در استان اصفهان و چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که قرار است سال آینده در اصفهان برگزار شود، مطالبی را بیان کردند که مشروح آن در روزهای آینده منتشر می‌شود.
انتهای پیام

captcha