۳۱ فیلم جشنواره فجر در اصفهان اکران می‌شود
کد خبر: 3786598
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰

۳۱ فیلم جشنواره فجر در اصفهان اکران می‌شود

گروه فرهنگی ــ معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل ‌ارشاد ‌اصفهان از اکران ۳۱ فیلم سی و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در این استان خبر داد.

31 فیلم جشنواره فجر در اصفهان اکران می‌شود

محمدعلی جعفری، معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: 24 فیلم در بخش سودای سیمرغ، 2 فیلم در بخش نگاه نو و 5 فیلم منتخب کودک در بخش سودای پروانه‌ها، از مجموع فیلم‌های سی و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در اصفهان به نمایش درمی‌آید.
وی افزود: در حاشیه جشنواره، 7 فیلم از تهیه‌کنندگان شهر اصفهان نیز اکران می‌شود و فیلم‌های منتخب کودک در نوبت صبح برای مدارس، ترجیحاً مدارس مناطق محروم به نمایش درمی‌آید.
معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: همه فیلم‌هایی که قرار است اکران شود، هنوز به دست ما نرسیده، اما همه آنها طبق جدول اکران می‌شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. بعضاً ممکن است KDM فیلم‌های ارسالی باز نشده و در روند اکران اختلال به وجود آید که در این صورت، فیلم دیگری از جشنواره جایگزین می‌شود و فیلمی که KDM آن باز نشده است، در زمان دیگری به نمایش درمی‌آید.
انتهای پیام

captcha