نظارت بر بیمارستان‌ها و امکان رفاهی از سوی تعزیرات در نوروز/ پلمپ یک واحد عرضه گوشت و کشف انبار آجیل
کد خبر: 3797322
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
اسفنانی به ایکنا گفت:

نظارت بر بیمارستان‌ها و امکان رفاهی از سوی تعزیرات در نوروز/ پلمپ یک واحد عرضه گوشت و کشف انبار آجیل

گروه سلامت ــ معاون سازمان تعزیرات کل کشور با اشاره به راه‌اندازی گشت‌های مشترک با دادستانی کشور، بر برخورد با هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی و کم‌فروشی در تأمین مایحتاج نوروزی مردم تأکید کرد.

نظارت بر بیمارستان‌ها و امکان رفاهی از سوی تعزیرات در نوروز/ پلمپ یک واحد عرضه گوشت و کشف انبار آجیلمحمد علی اسفنانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران، در گفت‌وگو با ایکنا؛ با اشاره به طرح ویژه نظارت و کنترل قیمت‌ها برای نوروز اظهار کرد: این طرح به صورت مشترک با دادستانی تهران اجرا و معاونت‌های مختلف دادستانی گشت‌های تعزیرات را همراهی می‌کنند.
 
معاون سازمان تعزیرات کل کشور ادامه داد: در تمامی استان‌ها و شهرستان‌های کشور این گشت‌ها حضور داشته و در صورت مشاهده تخلف همانجا پرونده تشکیل شده و حکم صادر می‌شود و در جایی نیز که نیاز به کار قضایی باشد با توجه به همراهی مقام قضایی دستورات قضایی صادر و پرونده تشکیل می‌شود.

وی بیان کرد: یک محل عرضه گوشت نامرغوب در نتیجه بازرسی همین گشت‌های مشترک در تهران پلمپ شده است.

اسفنانی تأکید کرد: گشت‌های تعزیرات به حوزه نظارت بر رستوران‌ها، اماکن رفاهی، اغذیه‌فروشی، محل‌های عرضه پوشاک، اجیل و میوه و تره‌بار و نمایشگاه‌های بهاره ورود کرده و به شدت با هرگونه تخلفی برخورد می‌شود.

اسفنانی یادآور شد: گزارش‌های مردمی زیادی را دریافت کرده‌ایم که در حال رسیدگی به آن‌ها هستیم و در کار خود نیز مصمم هستیم، هرگونه تخلقی از هر واحد صنفی، تولیدی یا توزیع نیز برای ما تفاوتی ایجاد نمی‌کند، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، فروشگاه زنجیره‌ای، آژانس‌های هواپیمایی، مراکز فروش بلیط قطار یا اتوبوس کاملا تحت نظارت ما قرار دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

معاون سازمان تعزیرات کشور یادآو شد: تعزیرات حکومتی یک شیفت نوروزی را ایجاد کرده و از ۲۵ اسفندماه کار خود را آغاز و تا پایان تعطیلات به صورت مداوم در تهران و دیگر نقاط کشور حضور دارند دارند.

مدیرکل تعزیرات استان تهران ادامه داد: گشت‌های تعزیرات در میادین و میوه تره‌بار نیز به صورت مداوم حضور داشته و این بازار را نیز مورد رصد قرار می‌دهند، ضمن اینکه در میدان مرکزی تره‌بار یک واحد ثابت حضور دارند و تخلفاتی که به آن‌ها گزارش داده می‌شود بلافاصله مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی ضمن هشدار در رابطه با هرگونه احتکار و گرانفروشی مایحتاج نوروزی مردم اظهار کرد: گشت‌های تعزیرات یک انبار آجیل شب عید را در تهران کشف کرده و و در حال تکمیل پرونده آن هستیم و پس از تکمیل پرونده جزئیات آن اعلام می‌شود.

انتهای پیام
captcha