آمادگی کامل کرمان به ارسال تجهیزات و امکانات به استان‌های سیل‌زده
کد خبر: 3800776
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷

آمادگی کامل کرمان به ارسال تجهیزات و امکانات به استان‌های سیل‌زده

گروه اجتماعی ــ استاندار کرمان گفت: استان کرمان آمادگی دارد بر اساس اعلام نیاز استان‌های سیل‌زده نسبت به ارسال تجهیزات و امکانات اقدام کند و از این حیث آمادگی کامل استان کرمان را به رئیس جمهور اعلام کرده‌ایم.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از استانداری کرمان، محمدجواد فدائی، استاندار کرمان امروز چهارشنبه، 14 فروردین گفت: استان کرمان آمادگی دارد بر اساس اعلام نیاز استان‌های سیل‌زده نسبت به ارسال تجهیزات و امکانات اقدام کند و از این حیث آمادگی کامل استان کرمان را به رئیس جمهور اعلام کرده‌ایم.
وی افزود: کمک‌های یادشده حسب دستور رئیس جمهور و اعلام نیاز هلال‌احمر کشور توسط سه دستگاه تریلر کانتینر دار و یک دستگاه کامیون عصر دوشنبه به مقصد خوزستان ارسال شد و با توجه به شرایط جوی در مسیر تحویل هلال احمر خوزستان می‌شود.
استاندار کرمان عنوان کرد: تاکنون 2 هزار و ۴۰۰ دستگاه چادر امدادی و 2 هزار و ۴۰۰ تخته پتو از کرمان به مقصد مناطق سیل‌زده خوزستان بارگیری و ارسال شده است.
فدائی تصریح کرد: مجموعه مدیریت بحران استان برای ارسال تجهیزات و اقلام مورد نیاز به استان‌های سیل‌زده آمادگی کامل دارد و فرمانداران سراسر استان هر ۹۰ دقیقه آخرین وضعیت شهرستان را به استانداری کرمان گزارش می‌کنند و پس از جمع‌آوری و تحلیل گزارش‌ها اقدامات لازم به طور مستمر برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.
انتهای پیام

captcha