تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتاب‌خوانی «سلام بر ابراهیم 1» به روایت تصویر
کد خبر: 3806939
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
در بهارستان انجام شد؛

تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتاب‌خوانی «سلام بر ابراهیم 1» به روایت تصویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ برگزیدگان مسابقه کتاب‌خوانی آشنایی با شهید «ابراهیم هادی» با محوریت دو کتاب «مهمان خدا» و «سلام بر ابراهیم 1» طی مراسمی در مسجد جوادالائمه(ع) شهرستان بهارستان استان تهران، تجلیل شدند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ برگزیدگان مسابقه کتاب‌خوانی آشنایی با شهید «ابراهیم هادی» با محوریت دو کتاب «مهمان خدا» و «سلام بر ابراهیم 1» که در مدرسه حضرت خدیجه(س) در شهرک سلطان‌آباد در شهرستان بهارستان استان تهران برگزار شد، طی مراسمی در مسجد جوادالائمه(ع)، تجلیل شدند.
 تلاوت قرآن، پخش سرود ملی، پخش کلیپ سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد شخصیت شهید ابراهیم هادی، اهدای پیکسل عکس شهید ابراهیم هادی به شرکت‌کنندگان، اهدای بسته‌های فرهنگی، برگزاری نمایشگاه کتاب، برگزاری نمایشگاه با موضوع تصاویر شهدا و زندگی‌نامه شهدا، سخنرانی خواهر شهید ابراهیم هادی، سخنرانی معاون پرورشی اداره آموزش و ‌پرورش بهارستان 1، سخنرانی جانشین سپاه بهارستان، برپایی ایستگاه صلواتی از جمله بخش‌های این مراسم بود.
زهره هادی، فعال فرهنگی در این مراسم گفت: شهدا بهترین راه و بهترین زندگی را برای ما رسم کردند؛ ان‌شالله بتوانیم درس‌هایی که از  شهدا می‌گیریم به دیگران نیز انتقال بدهیم.
خواهر شهید ابراهیم هادی بیان کرد: شهدایی همچون شهید فهمیده‌ها که نوجوانانی 12، 13 ساله بودند در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی در میدان جنگ حاضر شدند و جان خود را نثار کردند تا امروز من و شما بتوانیم راحت و آزاد در کنار هم در این محفل با صفا شرکت کنیم و بگوییم ما تا آخرین راه با شما عزیزان هستیم.
وی اظهار کرد: بیاییم با قدرت و توانمندی بگوییم راه شما را آمدیم و بهترین درس‌ها را گرفتیم و خوب در این راه حرکت کردیم و به همه نشان دادیم که راه شهدا زنده است و بهترین راه برای زندگی ما هستند. نکند از راه شهدا دور بشویم و از این قافله جا بمانیم.
هادی گفت: این آب و خاک، مدیون قطره قطره خون شهدا است و ما باید جواب‌گوی همه این عزیزان باشیم؛ شهیدانی همچون حججی که سر از بدنش جدا کردند و پیام‌هایی را برای ما به یادگار گذاشتند که باید این پیام‌ها را درس زندگی قرار دهیم و در مسیر درست حرکت کنیم.
کامران پورعباس
انتهای پیام
captcha