۱۶۰ بقعه متبرکه اصفهان میزبان محافل انس با قرآن می‌شوند
کد خبر: 3807990
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
در ماه رمضان؛

۱۶۰ بقعه متبرکه اصفهان میزبان محافل انس با قرآن می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از برپایی محافل جزءخوانی و انس با قرآن کریم در ۱۶۰ بقعه متبرکه استان اصفهان به‌مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

160 بقعه متبرکه استان اصفهان؛ میزبان محافل انس با قرآن کریم

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، یحیی قاسمی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و سبک زندگی اسلامی با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و همچنین ایجاد فضای معنوی در ماه مبارک رمضان و جذب اقشار مختلف به برنامه‌های قرآنی، امسال نیز همچون سال‌های گذشته، محافل جزءخوانی و انس با قرآن کریم در قالب طرح ضیافت الهی در جوار بقاع متبرکه استان برپا می‌شود.
وی افزود: در همین راستا و بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده، مراسم جزءخوانی در 140 بقعه متبرکه و محافل انس با قرآن کریم در جوار حرم مطهر 60 بقعه متبرکه و امامزاده عظیم‌الشأن با حضور قاریان بین‌المللیِ کشوری و استانی برپا می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان بیان کرد: این برنامه‌های قرآنی در راستای استفاده از ظرفیت ماه مبارک رمضان برای ثبت‌نام و برگزاری کلاس‌های طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم برگزار می‌شود.
قاسمی یادآور شد: همچنین در قالب برنامه‌های قرآنی طرح ضیافت الهی، ویژه‌برنامه‌هایی برای بانوان، جوانان و نوجوانان در نظر گرفته شده که این برنامه‌ها شامل بیان احکام تخصصی، برگزاری کلاس‌های قرائت، ترتیل‌خوانی قرآن کریم، برپایی جلسات تفسیری و اخلاقی، برپایی جلسات بازخوانی داستان‌های قرآنی و برپایی دوره‌های مباحث اخلاقی و اجتماعی به همراه پاسخگویی به شبهات دینی است.
انتهای پیام

 

captcha