اجازه میدان‌داری به هنجارشكنان را نمی‌دهیم
کد خبر: 3825853
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹

اجازه میدان‌داری به هنجارشكنان را نمی‌دهیم

گروه اجتماعی ــ فرمانده نیروی انتظامی پاسارگاد با بیان اینكه برای استمرار روند توسعه فرهنگ عفاف و حجاب همیشه در صحنه حضور خواهیم داشت، گفت: به هیچ هنجارشکنی اجازه میدان‌داری نخواهیم داد.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد نیکبخت، فرمانده نیروی انتظامی پاسارگاد، امروز، 18 تیرماه در جمع كاركنان فرماندهی انتظامی این شهرستان، به در پیش‌رو بودن روز ملی عفاف و حجاب اشاره كرد و افزود: با همکاری بسیج و سپاه شهرستان برنامه‌های خوبی برای این مناسبت پیش‌بینی كرده‌ایم و برای استمرار روند توسعه فرهنگ عفاف و حجاب همیشه در صحنه حضور خواهیم داشت و به هیچ هنجارشکنی اجازه میدان‌داری نخواهیم داد.

وی یادآور شد: ترویج بدپوششی و بدحجابی ابزار دشمن در جنگ نرم است و پلیس محکم و استوار برای دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی به خصوص موضوع حجاب و عفاف در سطح جامعه آماده است.

نیكبخت با مهم تلقی خواندن رعایت عفاف و حجاب توسط همه افراد جامعه، تاکید کرد: بی عفتی یکی از عوامل مهم سست شدن بنیان خانواده است که اگر نسبت به آن غافل شویم جامعه سالم خود را از دست خواهیم داد.

وی با بیان اینكه ترویج بی عفتی آب بر آسیاب دشمن ریختن است، اظهار كرد: نباید نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر غافل شویم.
نیكبخت ادامه داد: کوچک شمردن فریضه امربه معروف و نهی از منکر باعث زیاد شدن ظلم، بی عفتی و کاهش احساس امنیت و حتی از بین رفتن آن خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی پاسارگاد تأکید کرد: برخورد با مسئله بدحجابی و مظاهر علنی فساد تنها وظیفه پلیس نیست؛ چرا که این دو امر مهم وظیفه دینی و شرعی همه افراد جامعه است.

وی با اشاره به اینکه در کنار حضور فیزیکی پلیس، کار فرهنگی روشی پیشگیرانه است، گفت: اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر از جانب پلیس برای پیشگیری از جرایم و ایجاد امنیت پایدار در جامعه اسلامی لازم است و ما بر همین اساس از طریق صدا و سیما و حضور در مساجد نسبت به توسعه آموزش همگانی اقدام می‌كنیم.
انتهای پیام

captcha