اصل در مجموعه قضایی قرآن است
کد خبر: 3831751
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۸

اصل در مجموعه قضایی قرآن است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: اصل در مجموعه قضایی قرآن است، هم دادگستری و هم مجموعه سازمان‌ها و دستگاه‌های تابعه به فعال بودن نیروهای قرآنی در مجموعه خدمتی خود اهمیت می‌دهند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام قاسم عبداللهی، رییس کل دادگستری استان مرکزی، در آیین اختتامیه مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات قرآن قوه قضائیه گفت: برای قوه قضائیه باعث افتخار است که برای هفتمین سال متوالی مسابقات قرآن را برگزار می‌کند، مسابقات امسال نسبت به مشابه سال قبل از رشد ۲۷ درصدی برخوردار بوده است.
وی تصریح کرد: نوجوانان دانش‌آموز و جوانان دانشجو به مسابقات قرآن دستگاه قضایی رنگ و بویی ماندگار می‌بخشند، ‌با حضور بسیار خوب خود در مجالس و مسابقات نور قرآن را در شعاع گسترده انعکاس می‌دهند. قوه قضائیه به عنوان مجموعه‌ای قضایی به پیاده‌سازی مبانی کلام وحی اهمیت بسیار می‌دهد.
حجت‌الاسلام عبداللهی تأکید کرد: اصل در مجموعه قضایی قرآن است، هم دادگستری و هم مجموعه سازمان‌ها و دستگاه‌های تابعه به فعال بودن نیروهای قرآنی در مجموعه خدمتی خود اهمیت می‌دهند، در هفتمین دوره مسابقات قرآن دستگاه قضایی استان ۳۰۳ شرکت‌کننده ثبت‌نام کردند که در مقایسه با سال قبل رشد خوبی را نشان می‌دهد.
وی با اشاره به خطبه ۱۹۸ نهج‌البلاغه اظهار داشت: آثار قرآن بی‌نهایت است اما نباید انتظار داشت آثار خیلی زود خود را نشان دهد. وسعت قرآن آنقدر زیاد است که به بی‌نهایت می‌رسد، افرادی که با قرآن همراه هستند رو به زوال و گمراهی نخواهند رفت.
یادآور می‌شود، در پایان مراسم از نفرات برگزیده رشته‌های مختلف قرآنی تجلیل شد.
انتهای پیام

captcha