«پروانه» به بخش رقابتی جشنواره «طنین مسجد» رسید
کد خبر: 3832981
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

«پروانه» به بخش رقابتی جشنواره «طنین مسجد» رسید

گروه اجتماعی ــ مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری استان اردبیل گفت: فیلم داستانی «پروانه» از تولیدات حوزه هنری استان اردبیل در بین آثار منتخب بخش رقابتی جشنواره «طنین مسجد» قرار گرفت.

فیلم «پروانه» به بخش رقابتی «طنین مسجد» راه یافتبه گزارش ایکنا از اردبیل، رضا عیسی‌پور، مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری استان اردبیل، امروز، ۱۵ مردادماه در جمع خبرنگاران گفت: فیلم کوتاه داستانی «پروانه» از بین ۳۰۱ فیلم کوتاه داستانی رسیده به دبیرخانه سومین جشنواره فیلم کوتاه «طنین مسجد»، به بخش رقابتی این رویداد راه یافت.

وی افزود: این فیلم که ساخته سعید علایی و از تولیدات حوزه هنری استان اردبیل است، روایت دلتنگی و وابستگی‌های عاطفی دختر خردسال یک شهید مدافع حرم را به تصویر می‌کشد.

مسئول واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری استان اردبیل تصریح کرد: تصویربرداری و کارگردانی این اثر را سعید علایی بر عهده داشته و با تدوین رامین رحمانی و بازیگری اکبر صادقی و طهورا علایی در حوزه هنری اردبیل به انجام رسیده است.

یادآور می‌شود؛ جشنواره «طنین مسجد» به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با موضوع سبک زندگی اسلامی ــ ایرانی و با هدف بهره‌گیری از ابزار هنر در راستای ترویج و گسترش سبک زندگی اسلامی - ایرانی در جامعه، جهت‌دهی به گرایش‌های هنری در حوزه فیلم به سمت تولید آثار با موضوع سبک زندگی اسلامی-ایرانی، بسط و گسترش حوزه فیلم‌سازی از طریق تربیت و آموزش هنرمندان متعهد و تولید و خلق آثارهنری دینی در روز‌های ۲۷ و ۲۸ مردادماه ۱۳۹۸ در استان گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha