اعزام 600 پاکبان و 100 دستگاه اتوبوس به کشور عراق
کد خبر: 3840669
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

اعزام 600 پاکبان و 100 دستگاه اتوبوس به کشور عراق

گروه اجتماعی ــ معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد از اعزام 600 پاکبان و 100 دستگاه اتوبوس به کشور عراق خبر داد.

اعزام 600 پاکبان و 100 دستگاه اتوبوس به کشور عراقبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، رضا خواجه نائینی معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد، با اشاره به شرایط افرادی که در لیست اعزام به کشور عراق در قالب کاروان خدام الحسین (ع) قرار می‌گیرند، اظهار کرد: شرایط اعزام افراد در فراخوانی منتشر می‌شود و کسانی که تمایل دارند برای خدمت‌گزاری اعزام شوند، انتخاب می‌گردند.

وی عنوان کرد: تلاش می‌شود افرادی انتخاب شوند که زیارت اولی باشند. همچنین با توجه به گرمی هوا و تراکم جمعیت، افراد اعزامی باید از توانمندی جسمی برای حضور و خدمت‌رسانی برخوردار باشند. در عین حال تخصص افراد در اعزام نیز دارای اهمیت است.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد با اشاره به استقبال روز افزون از سفر زیارتی اربعین طی سال‌های گذشته، عنوان کرد: امسال نیز انتظار می‌رود با توجه به حذف روادید از این سفر معنوی، میزان حضور زائران و عزاداران خاندان عصمت و طهارت (ع) در عراق افزایش داشته باشد.

خواجه نائینی با بیان اینکه اعزام نیرو و ماشین‌آلات برای کمک به برادران دینی‌مان در عراق بخشی از وظیفه ما است، خاطرنشان کرد: در این راستا هر ساله ستاد ملی اربعین اقدام به تقسیم‌بندی وظایف و برنامه‌ریزی امور در بین شهرداری‌های کشور می‌کند که شهرداری مشهد نیز با تقبل کار حمل و نقل و نظافت بخشی از شهر نجف و نزدیک مرز، در خدمت‌گزارای به زائران و عزاداران می‌کوشد.

وی به اعزام 600 نفر پاکبان در ایام اربعین حسینی به کشور عراق اشاره کرد و گفت: همچنین 100 دستگاه اتوبوس به همراه تعدادی ماشین‌آلات نظافتی نیز به این کشور اعزام می‌شود.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد به بازدیدها و نشست‌های بین مدیریت شهری مشهد و شهر نجف طی سال‌های گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: عتبه نجف همواره از همکاری مدیریت شهری مشهد در ایام اربعین تشکر و قدردانی کرده و اعلام رضایتمندی کردند.

خواجه نائینی خاطرنشان کرد: مدت 4 سال است که شهرداری مشهد این وظیفه را به صورت مستمر به انجام می‌رساند و برای ارائه بهتر خدمات می‌کوشد.

انتهای پیام

captcha