همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در کرج برگزار می‌شود
کد خبر: 3845570
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱

همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در کرج برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- فرماندار کرج گفت: به منظور تجلیل از یادگاران دوران جنگ تحمیلی همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در کرج برگزار می‌شود.

همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در کرج برگزار می‌شود

غفور قاسم‌پور، فرماندار کرج در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: پیشکسوتان دفاع مقدس،گنجینه‌های انقلاب هستند و باید به نحو شایسته از رشادت‌های آنان قدردانی کرد.
وی با اشاره به اینکه پیشکسوتان دوران دفاع‌مقدس گنجینه مهم آن دوران به‌شمار می‌آیند که ناتمام هستند و باید از وجودشان بهره برد، افزود: جامعه امروز مدیون رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع‌مقدس است که باید در راستای شناسدن فرهنگ ایثارگری تلاش کنیم. امنیت امروز کشور مدیون و مرهون رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع‌مقدس است، هشت سال جنگ تحمیلی با همه تلخی‌هایی که داشت، یک برهه درخشان در تاریخ نظام اسلامی به‌شمار می‌آید.
این مسئول در ادامه از برگزاری مراسم تجلیل از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس خبر داد و افزود: برگزاری همایش پیشکسوتان یکی از بهترین فرصت‌ها جهت تبیین دستاوردهای دوران دفاع‌مقدس است.
وی تصریح کرد: این همایش، امروز، هفتم مهرماه، به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سپاه پاسداران و با مشارکت فرماندهی سپاه نواحی و شهرداری‌ها، ساعت ۱۰ صبح در باشگاه میلاد کرج برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha