حضور ۴۰۰ ناشر در نمایشگاه کتاب اصفهان
کد خبر: 3853929
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

حضور ۴۰۰ ناشر در نمایشگاه کتاب اصفهان

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از حضور ۴۰۰ ناشر ملی در چهاردهمین دوره نمایشگاه کتاب اصفهان خبر داد.

400 ناشر در نمایشگاه کتاب اصفهان شرکت می‌کنند

اصغر مختاری، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از اصفهان، با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره نمایشگاه کتاب اصفهان از 18 تا 23 آبان‌ماه، اظهار کرد: مراسم افتتاحیه این دوره از نمایشگاه کتاب اصفهان، ساعت 15 روز 18 آبان، با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مقامات ارشد استان، در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: چهاردهمین دوره نمایشگاه کتاب اصفهان از ساعت 9 صبح تا 8 شب برای بازدید علاقمندان دایر است و نزدیک به 400 ناشر ملی در این دوره از نمایشگاه حضور دارند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: بن‌کارت‌هایی با تخفیف 20 درصد توسط باجه‌های بانکی در محل نمایشگاه به فروش می‌رسد و افراد با همراه داشتن کارت ملی خود می‌توانند این بن‌کارت‌ها را خریداری کنند. ناشران نیز در محل غرفه‌های خود 10 درصد تخفیف ارائه می‌دهند و در مجموع، کتاب‌ها با 30 درصد تخفیف به فروش می‌رسد؛ ضمن اینکه برای دانش‌آموزان بن‌کارت 50 هزار تومانی، برای دانشجویان بن‌کارت 100 هزار تومانی و برای اعضای هیئت علمی و هم‌ترازان حوزوی آنها بن‌کارت 150 هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

مختاری اضافه کرد: رونمایی از کتب تازه منتشر شده، جلسات نقد و بررسی، تحلیل وضعیت نشر استان و برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، از برنامه‌های جانبی چهاردهمین دوره نمایشگاه کتاب اصفهان خواهد بود.

وی بیان کرد: طرح پاییزه کتاب نیز همزمان با بیست و هفتمین دوره هفته کتاب، از 23 تا 30 آبان‌ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود که اطلاعات تکمیلی در این خصوص متعاقبا به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha