مولوی عبدالحمید خواستار تجدیدنظر در مصوبه افزایش قیمت بنزین شد
کد خبر: 3859137
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

مولوی عبدالحمید خواستار تجدیدنظر در مصوبه افزایش قیمت بنزین شد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه اهل سنت زاهدان با اشاره به شرایط تحریم و مشکلات معیشتی مردم، خواستار تجدیدنظر در مصوبه افزایش قیمت بنزین شد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان صبح امروز، سوم آذرماه در جمع اساتید و طلاب دارالعلوم این شهرستان، گفت: افزایش قیمت بنزین در کشور مشکلات و تبعاتی را در پی داشت؛ نظر اکثریت قاطع مردم ایران این است که قیمتی که برای بنزین تعیین شده بسیار بالاست و به مردم فشار می‌آورد.

وی ادامه داد: کارشناسانی که قیمت کنونی بنزین را به مسئولان پیشنهاد داده‌اند به‌صورت صحیح و همه‌جانبه کارشناسی نکرده‌اند و تمام زوایا را در نظر نگرفته‌اند و گزارش ناقصی از این موضوع به مسئولان ارائه شده است.

مدیر دارالعلوم اهل سنت زاهدان بیان کرد: ملت ایران امروز با تحریم‌های ظالمانه و اوضاع بد کسب‌وکار و معیشت مواجه هستند و عموم جامعه با مشکلات اقتصادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. کارشناسانی که قیمت کنونی بنزین را پیشنهاد داده‌اند باید وضعیت اقتصادی مردم را مدنظر قرار داده و قیمتی پیشنهاد می‌دادند که برای مردم قابل تحمل باشد.

وی افزود: اگرچه بزرگان و مسئولان توصیه کرده‌اند که قیمت اجناس و کالاها افزایش پیدا نکند، اما ما بخواهیم یا نخواهیم قیمت‌ بعضی از اجناس که با قیمت بنزین ارتباط دارند افزایش پیدا می‌کند.

مولوی عبدالحمید اظهار کرد: بنده به‌عنوان خیرخواه مردم و حاکمیت و به‌عنوان یک خواسته عمومی درخواست می‌کنم که در خصوص مصوبه افزایش قیمت بنزین تجدیدنظر صورت گیرد. امیدواریم مسئولان محترم شرایط مردم را درنظر بگیرند و به درخواست‌هایی که به نفع مردم و کشور هستند توجه بشود.

انتهای پیام
captcha