آرامش و نشاط سیاسی جامعه را تقویت کنیم
کد خبر: 3859791
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
در آستانه انتخابات؛

آرامش و نشاط سیاسی جامعه را تقویت کنیم

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرماندار کرج گفت: آرامش و نشاط سیاسی را باید در جامعه تقویت و به مردم اطمینان خاطر داد که انتخابات سالم، قانونی و در بستری امن و درست برگزار می‌شود.

آرامش و نشاط سیاسی جامعه را تقویت کنیم

به گزارش ایکنا از البرز، غفور قاسم‌پور، فرماندار کرج امروز سه‌شنبه پنجم آذر در جمع اعضای ستاد انتخابات کرج گفت: با نزدیک‌شدن به زمان انتخابات باید آرامش و نشاط سیاسی را در جامعه تقویت کنیم.
وی گفت: آرامش و نشاط سیاسی را باید در جامعه تقویت و به مردم اطمینان خاطر داد که انتخابات سالم، قانونی و در بستری امن و درست برگزار می‌شود.
این مسئول بیان کرد: باید شرایطی ایجاد شود تا مردم در بستری امن در پای صندوق‌های رای حاضر شده و یک بار دیگر در تعیین سرنوشت خود مشارکت کنند.
این مسئول با تاکید بر اینکه باید برخلاف خواسته دشمنان وحدت و انسجام ملی را حفظ کنیم، توضیح داد: این دوره از انتخابات از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است بنابراین باید شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.
فرماندار کرج اضافه کرد: انتخابات یک امر سیاسی برای تحقق مشارکت مردم در تعیین سرنوشت و اداره امور است، اما در شرایط فعلی یک موضوع دفاعی و به عنوان یک عامل مانور قدرت در عرصه‌های امنیتی و سیاسی به شمار می‌رود بنابراین باید قوی‌تر از ادوار پیشین در این دوره ظاهر شویم.
قاسم‌پور با اشاره به اینکه در برگزاری انتخابات منافع مردم، التزام به قانون و مسیر کلی انقلاب اهمیت زیادی دارد، توضیح داد: تحت تاثیر نظرات بی‌اساس و کاذب و هیجانات کاذب قرار نمی‌گیریم و با صلابت در مسیر اجرای قانون حرکت می‌کنیم در این بین انتظار است هر دستگاهی که به عنوان دست اندرکار انتخابات است و وظایف خود را به درستی انجام دهد.
وی گفت: انتخابات مانور قدرت در عرصه امنیتی و سیاسی است از این رو باید بسترهای مشارکت هرچه باشکوه‌تر مردم را فراهم کنیم.

انتهای پیام
captcha