نگارش «آسمان خانه من است» به اتمام رسید
کد خبر: 3867101
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶

نگارش «آسمان خانه من است» به اتمام رسید

گروه ادب ــ راضیه تجار از اتمام نگارش کتاب خود با عنوان «اسمان خانه من است» خبر داد و گفت: این اثر به زودی به دست ناشر سپرده می‌شود.

اتمام نگارش «آسمان خانه من است»راضیه تجار، نویسنده پیشکسوت ادبیات داستانی انقلاب در گفت‌وگو با ایکنا درباره آخرین اثر خود گفت: به تازگی کتاب «آسمان خانه من است» را به پایان رسانده‌ام که هنوز با هیچ ناشری درباره آن به توافق نرسیده‌ام و به همین دلیل تصور نمی‌کنم که به سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برسد.

وی افزود: قصد ندارم در مورد موضوع این اثر بیشتر توضیح دهم، اما به‌طور کلی این اثر با محوریت زنان است. اما اثر دیگرم با‌عنوان «ستاره‌های کوکب» که روایت مادر سه شهید است، برای اولین بار در نمایشگاه کتاب تهران ارائه خواهد شد و امیدوارم در نمایشگاه مورد استقبال مخاطبان قرار گیرد.

تجار ادامه داد: این داستان بیانگر زندگی کوکب اسکندری، مادر شهیدان حسن، علی و حجت‌الاسلام رضا مظفر است که من آن را با دو زاویه دید اول شخص و سوم شخص نگاشته‌ام. زندگی این مادر شهید از کودکی تا امروزش در یک اثر  ۲۰۰ صفحه‌ای روایت می‌شود و سعی کرده‌ام فضاسازی‌های خوبی درباره زندگی او انجام دهم تا مخاطب به راحتی بتواند در بطن زندگی مادر شهیدان مظفر قرار گیرد.

یادآور می‌شود؛ کتاب مستند داستانی «ستاره‌های کوکب» به همت انتشارات روایت فتح منتشر شده است.

انتهای پیام
captcha