کتاب «بدان، ایّدک‌الله» رونمایی شد
کد خبر: 3869157
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
در دفتر رهبری در قم؛

کتاب «بدان، ایّدک‌الله» رونمایی شد

گروه حوزه‌های علمیه ــ کتاب «بدان، ایّدک‌الله» مجموعه توصیه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری به طلاب رونمایی و معرفی شد.

کتاب«بدان، ایّدک‌الله» رونمایی شدبه گزارش ایکنا، مراسم رونمایی از کتاب «بدان، ایّدک‌الله» شامگاه شنبه، 14 دی‌ماه، در حسینیه دفتر مقام معظم رهبری در قم و با حضور جمعی از مسئولان حوزوی برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری؛ آیت‌الله احمد مبلغی، عضو مجلس خبرگان رهبری؛ آیت‌الله رضا استادی، جمعی از طلاب، استادان و شخصیت‌های دیگر حوزوی حضور داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید صلح‌میرزایی، مسئول دفتر مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی در قم، در سخنانی در این مراسم ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی گفت: حضرت آقا فرمودند که سردار سلیمانی یکی از نمونه‌های بزرگ تربیت شده مکتب اسلام و مکتب امام(ره) بودند.

وی افزود: مکتب امام(ره) مکتبی است که از حوزه علمیه آغاز شده و معتقدیم که اگر کسی بیانات آقا را در کتاب «بدان ایدک الله» را به خوبی فهم و عمل کند، طلاب می‌توانند کسانی مانند امام و بزرگان حوزه شوند؛ همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند که در حوزه استعدادهای بالقوه فراوانی وجود دارند و همین طلاب می‌توانند رشد کرده و شهیدپرور باشند.

صلح میرزایی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که این قلم‌ها هستند که شهیدپرور هستند، تصریح کرد: این کتاب حاصل تحقیق در بیانات آقا و توصیه مخصوص طلاب است؛ این کتاب تنها نسخه‌ای شبیه «منیة المرید» شهید نیست که اشاراتی در باب تعلیم و تعلم دارد، بلکه آقا به روز وظائف طلبه را در تهذیب نفس و آداب درس خواندن و حضور در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی بیان فرموده‌اند.

یادآور می‌شود، در ادامه این مراسم کلیپی از سخنان مقام معظم رهبری در توصیه به روحانیت و تبلیغ صحیح اسلام منتشر شد، همچنین آیت‌الله استادی به ایراد سخنرانی پرداخت.

انتهای پیام
captcha