امنیت برای تمام مذاهب و ادیان الهی در ایران وجود دارد
کد خبر: 3873048
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱

امنیت برای تمام مذاهب و ادیان الهی در ایران وجود دارد

گروه اجتماعی ـ امام جمعه اهل سنت شیراز با بیان اینكه شهدا به خصوص سپهبد شهید قاسم سلیمانی برای امت اسلام امنیت و آزادی را به ارمغان آوردند، گفت: امروز نعمت امنیت برای تمام ملت ایران و پیروان مذاهب و ادیان الهی وجود دارد.

به گزارش ایكنا از فارس، شیخ عبدالواحد خواجوی، امام جمعه اهل سنت شیراز امروز، 30 دی‌ماه در همایش منطقه‌ای ائمه جماعات اهل سنت جنوب كشور كه در این كلان‌شهر برگزار شد، ابتدا یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و گفت: شهدا به خصوص سپهبد شهید قاسم سلیمانی برای امت اسلامی امنیت و آزادی به ارمغان آوردند.
وی با تأكید بر اینكه امروز نعمت امنیت برای تمام ملت ایران و پیروان مذاهب و ادیان الهی وجود دارد، گفت: باید قدر این نعمت را بدانیم و در جهت تقویت آن كه به وسیله حفظ انسجام ملت انجام می‌شود، گام برداریم.
خواجوی با بیان اینكه بحمد الهی اتحاد و همدلی بسیار خوبی میان ملت ایران مشاهده می‌شود، افزود: رسیدگی به امور طلاب و روحانیان اهل سنت به خوبی در كشورمان انجام می‌شود كه جای قدردانی دارد.
امام جمعه اهل سنت شیراز، امنیت و عزت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون انسجام و اتحاد كل ملت ایران دانست و گفت: این اتحاد و انسجام میان ملت ایران با مذاهب و ادیان مختلف، مرهون تلاش‌ها و تبلیغات مبلغان دینی و علمایی است كه اهل بصیرت و تدبیر هستند.
وی یادآور شد: خطیبان اسلامی توانستند با شناخت خوب موقعیت‌های زمانی و مكانی، تهاجم‌های فرهنگی اسلام‌ستیزی دشمنان را به خوبی شناسایی كرده و آنان را برای مردم تبیین كنند.

انتهای پیام
captcha