انقلاب اسلامی در زمینه استقلال علمی به ملت ایران روح تازه‌ای بخشید
کد خبر: 3876445
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

انقلاب اسلامی در زمینه استقلال علمی به ملت ایران روح تازه‌ای بخشید

گروه اجتماعی- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: انقلاب اسلامی در زمینه استقلال علمی به ملت ایران روح تازه‌ای بخشید، ملتی که با خیانت دائم رژیم شاهنشاهی به کشور و ملت از نظر علمی نتوانست در آن دوران به جایگاهی برسد، امروز به برکت انقلاب اسلامی جزو چندین کشور قدرتمند دارای علم و فناوری در زمینه‌های مختلف است.

انقلاب اسلامی در زمینه استقلال علمی به ملت ایران روح تازه‌ای بخشیدبه گزارش ایکنا از اردبیل، همزمان با دهه فجر، یادواره ۱۳۲ شهید والا مقام بخش لاهرود با محوریت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ۱۴ بهمن‌ماه، با حضور مسئولین استانی و مردم شریف آن خطه، در آستان مقدس امامزاده سیدابراهیم خراسانی(ع) شهر لاهرود برگزار شد.
آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان اردبیل، در این یادواره گفت: انقلاب اسلامی بدون رهبری قاطعانه و خردمندانه امام خمینی(ره) و جهاد شهدای گرانقدر هیچ وقت بر رژیم شاهنشاهی و رژیم بعث عراق و توطئه منافقان کور دل و ابرقدرتان جهان پیروز نمی‌شد.

عاملی ادامه داد: انقلاب اسلامی در زمینه استقلال علمی به ملت ایران روح تازه‌ای بخشید، ملتی که با خیانت دائم رژیم شاهنشاهی به کشور و ملت از نظر علمی نتوانست در آن دوران به جایگاهی برسد امروز به برکت انقلاب اسلامی و به کوری چشم دشمنان جزو چندین کشور قدرتمند دارای علم و فناوری در زمینه‌های مختلف است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی پدیده و معجزه الهی بود و همیشه در طول تاریخ باید شکرگزار نعمت‌ها و الطاف الهی در به ثمر رسیدن انقلاب باشیم. ملت ایران همیشه باید یادآور رشادت‌های شهدا باشند چرا که شهدای معظم به ما نیازی نداشته و این ما هستیم که به شفاعت و یاری آنان نیازمندیم.

وی افزود: باید در تمامی شرایط این موضوع را با تمام وجود درک کنیم که شهدا برای چه به جنگ رفته و برای چه هدفی از جان خود گذشتند، شهدای گرانقدر جهادی مثال زدنی انجام دادند، جهادی که برای آرامش و رفاه نسل آینده کشور و دور راندن دست‌های بیگانگان از چپاول منابع کشور با کسب دستاورد‌های بزرگ برای کشور همراه شد.

انتهای پیام
captcha