تشریح برنامه‌های 22 بهمن در خراسان رضوی
کد خبر: 3877350
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

تشریح برنامه‌های 22 بهمن در خراسان رضوی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برنامه‌های 22 بهمن حراسان رضوی را تشریح کرد.

تشریح برنامه‌های 22 بهمن در خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، امروز 19 بهمن‌‎ماه در نشست خبری تشریح ویژه برنامه‌های 22 بهمن‌ماه که در محل این شورا برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: 22 بهمن ماه روز تحقق وعده حق و روز غلبه بر جنود شیطانی و پیروزی و تحقق حماسه ماندگار و الهام گرفته از فرهنگ غنی غدیر و عاشورا است.

وی افزود: 22 بهمن‌ماه نقطه عطفی در تاریخ است که اثبات‌کننده قابلیت و کارآمدی نظام دینی، مبتنی بر اصل مترقی ولایت‌فقیه در عبور از فتنه‌ها و بحران‌هاست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: به مناسبت فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مراسم نورافشانی در شب 22 بهمن‌ماه ساعت 21 در جبل‌النور توسط لشکر77 ثامن الائمه(ع) و در چهل نقطه شهر مشهد توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد انجام خواهد شد.

سلطانی اضافه کرد: با هماهنگی به عمل آمده، مراسم نورافشانی در جبل‌النور کوهسنگی به صورت زنده از سیمای خراسان رضوی پخش خواهد شد، ضمن اینکه ندای الله‌اکبر نیز همزمان از مأذنه‌های مساجد، حسینیه‌ها و گلدسته‌های اماکن متبرکه به مدت 5 دقیقه پخش خواهد شد.

وی افزود: مراسم نور افشانی در شهرستان‌ها نیز توسط سپاه امام رضا(ع) انجام خواهد شد. برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران عزیزشان در 100 نقطه استان پیش‌بینی شده که این مراسم ساعت 8:30 صبح سه شنبه 22 بهمن در میدان 15 خرداد آغاز خواهد شد.

سلطانی تصریح کرد: انسجام ملی حول محور ولایت‌فقیه و پشتیبانی از دستاوردهای نظام مقدس اسلامی را در تشییع باشکوه سردار سلیمانی شاهد بودیم و بار دیگر نیز با حضور میلیونی خود در جشن عید انقلاب با قافله سالار صبر و بصیرت و مقتدای عظیم الشأن امت اسلام، مقام معظم رهبری عهد و پیمان ناگسستنی خود را تجدید نموده و در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن با شکوهی بی‌نظیر شرکت خواهیم کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ابراز کرد: این مراسم ساعت 8:30 روز سه شنبه 22 بهمن‌ماه از میدان 15 خرداد به طرف حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد و راهپیمایان پس از حرکت در خیابان امام‌رضا(ع) و اجتماع در صحن جامع رضوی از بیانات حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضاییه بهره‌مند خواهند شد.

وی ادامه داد: پایان بخش مراسم پس از راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن نیز قرائت قطعنامه و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در حرم مطهر رضوی خواهد بود.

سلطانی گفت: جهت تسهیل در ایاب و ذهاب مردم نیز اتوبوس خطوط بی آرتی و قطار شهری از ساعت 7 تا 9 و پس از اتمام مراسم از ساعت 12 الی 15 به صورت رایگان سرویس‌دهی خواهند داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: در مسیر راهپیمایی گروه رزم نواز ارتش و سپاه در ابتدای مراسم اجرای برنامه دارند. برپایی هشت ایستگاه در مسیر راهپیمایی جهت توزیع پوستر و اقلام تبلیغی، برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ارائه خدمات فرهنگی، نمایشگاه کتاب، ایستگاه تئاتر، برپایی غرفه فعالیت‌های علمی و پژوهشی، ارائه خدمات بهداشتی رایگان، کتابخانه سیار، برپایی نمایشگاه نقش مردم در پیروزی انقلاب و ایستگاه صلواتی از جمله برنامه‌ها دراین روز است.

وی افزود: کلیه مساجد و حسینیه‌های مسیر جهت استفاده مردمی مفتوح خواهد بود، همچنین بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب و اشعار زمان انقلاب نیز در مسیر راهپیمایی از سوی سازمان فرهنگی-تفریحی شهرداری مشهد در قالب پوستر نصب خواهد شد.

انتهای پیام
captcha