برگزاری ویژه‌برنامه «مدرسه انقلاب» در مدارس کرمان
کد خبر: 3877473
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸

برگزاری ویژه‌برنامه «مدرسه انقلاب» در مدارس کرمان

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان کرمان از برگزاری ویژه‌برنامه «مدرسه انقلاب» در مدارس استان کرمان با روایت‌گری دانش‌آموزان کرمانی خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان کرمان، مهران شیخی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان کرمان، امروز یکشنبه، 20 بهمن‌ماه با اشاره به ویژه برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان کرمان به مناسبت دهه فجر گفت: ویژه برنامه «مدرسه انقلاب» برای هشتمین سال متوالی در مدارس استان کرمان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه اجای این طرح از 12 بهمن همزمان با نخستین روز دهه فجر در مدارس استان کرمان آغاز شده و تا 22 بهمن ادامه دارد افزود: «مدرسه انقلاب» در تمامی مدارس متوسطه دوم با همکاری دانش‌آموزان و تشکل‌های دانش‌آموزی اجرا می‌شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان کرمان با اشاره به جزئیات اجرای این طرح در مدارس استان کرمان بیان کرد: این طرح با محوریت و روایتگری خود دانش‌آموزان است و دانش‌آموزان از اتفاقات انقلاب از گذشته تا امروز و نگاهی به آینده روایتگری می‌کنند.

وی با به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و تصریح کرد: امسال با توجه به صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری این بیانیه محور برنامه های ما قرار دارد و شیوه اجرای کار در مدرسه انقلاب براساس بیانیه گام دوم است.

شیخی با بیان اینکه در گام اول اتفاقاتی که در گذشته انقلاب رخ داده و رقم خورده توسط دانش‌آموزان بررسی می‌شود تأکید کرد: تلاش ما بر این است که در گام دوم به سمتی برویم که وظایفی که براساس بیانیه گام دوم به عهده جوان و نوجوان ما گذاشته شده اجرایی شود.

انتهای پیام
captcha