حضور مردم در انتخابات مایه عزت کشور است
کد خبر: 3877921
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹

حضور مردم در انتخابات مایه عزت کشور است

نماینده کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه حضور مردم در انتخابات مایه عزت کشور است، گفت: از مردم انتظار می‌رود همچون دوره‌های قبل حضور پرشوری در جشن پیروزی انقلاب و انتخابات داشته باشند.

حضور مردم در انتخابات مایه عزت کشور است

به گزارش ایکنا از البرز، محمد جواد کولیوند، نماینده کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی، 21 بهمن در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی البرز که روز دوشنبه ۲۱ بهمن به ریاست وزیر کشور در استانداری البرز برگزار شد اظهار کرد: طی سال‌های گذشته همدلی و وفاق خاصی بین مدیران و نمایندگان استان وجود داشت و امیدواریم در انتخابات بعدی کسانی انتخاب شوند که همین مسیر را ادامه دهند.
وی با تاکید براینکه حضور مردم در انتخابات مایه عزت کشور است، گفت: از مردم انتظار می‌رود همچون دوره‌های قبل حضور پرشوری در جشن پیروزی انقلاب و انتخابات داشته باشند.
این مسئول با اشاره به برخی اولویت‌های استان اضافه کرد: تزریق اعتبارات مناسب برای تکمیل پروژه‌های راه استان از جمله پروژه همت یکی از این اولویت‌ها است.
این مسئول با اشاره به وضعیت پروژه قطار شهری کرج گفت: طی دو سال گذشته اعتبار مناسبی برای تکمیل قطار شهری کرج تخصیص داده شده و این پروژه پیشرفت خوبی داشته و امیدواریم این روند سال آینده نیز ادامه داشته باشد.
وی با بیان اینکه تعیین حریم رودخانه‌ها در طالقان و چالوس برای مردم مشکل ساز شده افزود: وزارت نیرو برای رودخانه‌های کرج و طالقان حریم‌هایی تعیین کرده که از فرمول خاصی تبعیت نمی‌کند که همین امر گرفتاری‌هایی را برای کسانی که در کنار این رودخانه‌ها سکونت دارند ایجاد کرده است.
کولیوند اضافه کرد: تعیین شعاع ۱۲۰کیلومتری برای معافیت مالیاتی شهرک صنعتی اشتهارد نیز از دیگر مشکلات حل نشده استان است که باعث شده حضور سرمایه گذاران بخش تولید و صنعت در البرز کم رنگ شود.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: علاوه بر این هنوز تقسیمات کشوری فضای بین کرج و گرمدره باقی مانده و امیدواریم به زودی تکلیف این محدوده مشخص شود.

انتهای پیام
captcha