عضویت در كتابخانه‌های عمومی فارس در سالروز ولادت یاس نبوی، رایگان است
کد خبر: 3878007
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰

عضویت در كتابخانه‌های عمومی فارس در سالروز ولادت یاس نبوی، رایگان است

معاون اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس اعلام کرد كه به‌مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) پذیرش عضو در تمامی کتابخانه‌های عمومی نهادی این استان در روز شنبه، 26 بهمن‌ماه رایگان است.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، مهدی ظهرابی، معاون امور کتابخانه‌ها و همکاری‌های این اداره‌کل امروز، 21 بهمن‌ماه گفت: در پی برگزیده شدن شیراز به‌عنوان پایتخت کتاب ایران و همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، امکان عضویت به‌صورت رایگان در کتابخانه‌‌عمومی نهادی استان فارس مهیا شده است و شهروندانی که عضو کتابخانه‌های عمومی می‌شوند از تمامی خدمات این مراکز به صورت رایگان استفاده خواهند کرد.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند روز شنبه، 26 بهمن‌ماه با مراجعه به نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی به محل سکونت، کارت عضویت یک‌ساله خود را به‌صورت رایگان دریافت کنند.

ظهرابی با تصریح اینکه در حال حاضر 191 کتابخانه عمومی نهادی در استان فعال است، گفت: این در حالی است که بر اساس طرح عضویت سراسری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، علاقه‌مندان می‌توانند با عضو شدن در یک کتابخانه عمومی از خدمات تمامی کتابخانه‌های عمومی کشور استفاده کنند.

وی یادآور شد: ثبت‌نام رایگان در همه کتابخانه‌های عمومی استان فارس با مراجعه حضوری شخص متقاضی به کتابخانه‌های عمومی و ارائه کارت شناسایی انجام می‌شود.

معاون امور کتابخانه‌ها و همکاری‌های اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس همچنین از برگزاری نشست کتابخوان ویژه سالروز میلاد دخت نبی(س) و روز گرامیداشت مقام بانوان در شیراز خبر داد و گفت: نشست کتابخوان «مهربانو» روز شنبه، 26 بهمن ساعت 10 در سالن کتابدار اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این برنامه با حضور کتابداران کتابخانه‌های عمومی، بانوان مسئول و فرهیخته و علاقه‌مندان، همراه با ارائه کتاب و گفت‌وگو برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha