تقدیر امام جمعه و استاندار زنجان از حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن
کد خبر: 3878294
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

تقدیر امام جمعه و استاندار زنجان از حضور حماسی مردم در ۲۲ بهمن

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار زنجان با صدور پیامی از حضور حماسی مردم انقلابی زنجان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

تقدیر امام جمعه و استاندار زنجان از حماسه‌سازی مردم در 22 بهمنبه گزارش ایکنا از زنجان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار زنجان با صدور پیامی از حضور حماسی مردم انقلابی زنجان در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کردند که در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درود خدا به روان پاک شهدای انقلاب اسلامی و سیدالشهدای مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و آفرین بر بصیرت و اتحاد شما مردان و زنان زنجانی که همواره در بزنگاه‌های حساس در میدان بودید.

حضور امروز شما مردم انقلابی زنجان پا به پای دیگر ایرانیان حافظ انقلاب در چهل و یکمین طلیعه پیروزی، پیام مهمی بود برای سردمداران کفر جهانی به سرکردگی رژیم جنایت‌کار آمریکا و با این حماسه ثابت کردید به پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اید.

این حضور شما تجدید بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب و امام راحل و لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب است و اینجانبان بر خود وظیفه می‌دانیم از مردم نجیب، شریف و شهیدپرور استان زنجان برای شرکت در راهپیمایی یوم‌الله بیست و دوم بهمن نود و هشت که تماشایی‌تر از سال‌های گذشته بود، تشکر کرده و توفیقات روزافزون شما را از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

به امید تحویل این نظام عزیز به دست صاحب اصلی آن حضرت حجت بن‌الحسن(ع)، ان‌شاءالله.

انتهای پیام
captcha