تدابیر آستان مقدس حضرت عبدالعظیم تا ریشه‌کن شدن کرونا ادامه دارد
کد خبر: 3882770
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷
تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع):

تدابیر آستان مقدس حضرت عبدالعظیم تا ریشه‌کن شدن کرونا ادامه دارد

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با تأکید بر اینکه مردم باید تذکرات پزشکی را در رفتارهای فردی و اجتماعی جدی بگیرند، گفت: تدابیر آستان مقدس عبدالعظیم(ع) تا ریشه‌کن شدن کرونا ادامه دارد.

به گزارش ایکنا؛ مهر نوشت: آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به عنوان ملجأ و پناهگاه معنوی مردم محسوب می‌شود اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تمهیداتی که برای جلوگیری از انتشار بیشتر و در جهت سلامتی مردم اندیشیده شده است اعلام می‌کنیم که همه پیش‌بینی‌های لازم برای حضور زائران و مراجعان با کمترین مخاطره در این حرم امن الهی فراهم شده است.

محمدی ری شهری با تاکید بر اینکه مردم باید تذکرات پزشکی را در رفتارهای فردی و اجتماعی جدی بگیرند گفت: جهت مقابله با بیماری کرونا و ریشه کن شدن آن رعایت بهداشت فردی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مسئولین نیز نسبت به این موضوع اهتمام ویژه ای داشته باشند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بیان کرد: تدابیر آستان تا ریشه‌کن شدن این بیماری ادامه دارد و در همکاری کامل با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی مبارزه با کرونا در ایام پیش رو تمهیدات ویژه‌ای را برای حفظ سلامت زائران و مجاوران حرم مطهر اتخاذ کرده است.

وی ضمن تقدیر از مجاهدت و تلاش‌های بی وقفه پزشکان و پرستاران عنوان داشت: این قشر شریف قطعاً نزد خداوند پر اجر خواهد بود.

انتهای پیام
captcha