تمدید مهلت برگزاری مسابقه «سردار دل‌ها» در البرز
کد خبر: 3890041
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶

تمدید مهلت برگزاری مسابقه «سردار دل‌ها» در البرز

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز از تمدید مهلت برگزاری مسابقه ملی شعر سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: متقاضیان فرصت دارند تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری آثار خود را ارسال کنند.

تمدید مهلت برگزاری مسابقه «سردار دل‌ها» در البرز

امیر رحمانی، معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات و عالیات البرز، در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: برگزاری مسابقه «سردار دل‌ها» ایده مشترک ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز و انجمن ادبی فرزانگان این استان است که اجرای آن در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به تاریخچه تشکیل ستاد عتبات عالیات و نقش سردار سلیمانی در آن، گفت: بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی سردار دل‌ها، برحسب وظیفه و رسالتی که برگردن ما بود، اقدام به برگزاری این مسابقه کشوری کردیم که با توسل به اهل بیت(سلام الله علیها) و روح بلند سردار سلیمانی بسیار مورد توجه قرار گرفت و تقریبا هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده و بالای 700 نفر نیز شرکت کننده داشتیم.
این مسئول در خصوص محورهای برگزاری مسابقه خاطرنشان کرد: از شاعران و هنرمندان دعوت می‌شود تا با ارسال اشعار و دل نوشته‌های خود با محوریت سردار حاج قاسم سلیمانی، مقاومت، امنیت، ایثار و شهادت، دفاع مقدس و مدافعان حرم در مسابقه کشوری سردار دل‌ها حضور به هم رسانند.
معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان البرز تصریح کرد: هنرمندان باید آثار خود را به دبیرخانه کنگره به آدرس danial7699@ در فضای مجازی و یا به آدرس دبیرخانه واقع در کرج، چهارراه طالقانی، پارکینگ طبقاتی شهرداری کرج، طبقه چهارم تا تاریخ سوم اسفندماه ارسال می کردند اما با توجه به شیوع بیماری و ویروس کرونا در کشور زمان ارسال اثر تا آخر اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد تا افراد علاقمند بتوانند در این مسابقه شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha