اقدامات جهاددانشگاهی اصفهان برای مقابله کرونا
کد خبر: 3893449
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶

اقدامات جهاددانشگاهی اصفهان برای مقابله کرونا

رئیس جهاددانشگاهی واحد اصفهان گفت: این واحد از آغاز شیوع ویروس کرونا، ظرفیت و توان خود را برای مقابله با این بحران به کار گرفت و در این مدت اقدامات قابل توجهی در زمینه فرهنگی، آموزشی، خدماتی و پشتیبانی به انجام رسانده است.

اقدامات جهاد دانشگاهی واحد اصفهان برای مقابله کرونا

محمود مراثی، رئیس جهاددانشگاهی واحد اصفهان، در گفت‌‌وگو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: جهاد واحد اصفهان از همان ابتدای شروع ویروس کرونا، ظرفیت و توان خود را برای مقابله با این بحران به کار گرفت و در این مدت اقدامات قابل توجهی در زمینه فرهنگی، آموزشی و خدماتی به انجام رسانده است.

وی افزود: یکی از ظرفیت‌های مهم جهاد واحد اصفهان در زمینه معاونت فرهنگی، فعالیت خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا است که این دو رسانه در این مدت تلاش کرده‌اند تا با رویکرد امیدبخشی و آگاهی‌بخشی در زمینه‌های اجتماعی، بهداشتی، دینی و مذهبی و همچنین اهمیت و ضرورت رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و پویش مردمی در خانه ماندن، تولید محتوای اثرگذار داشته باشند. برهمین اساس این دو رسانه در دو ماه گذشته در این زمینه در قالب خبر، مصاحبه، یادداشت، گزارش و ... تولید محتوا داشته‌اند.

رئیس جهاددانشگاهی واحد اصفهان با اشاره به عضویت این واحد در کمیته راهبردی معاونت درمان علوم پزشکی اصفهان، گفت: کمک به دانشگاه علوم پزشکی و ماموریت تعدادی از پرسنل جهاددانشگاهی به هلال‌احمر برای راه‌اندازی نقاهتگاه شهید بهشتی از جمله فعالیت‌های معاونت پشتیبانی جهاد واحد اصفهان بوده است.

وی به فعالیت‌های آزمایشگاه تشخیص طبی و مرکز درمان و مراقبت در منزل معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی واحد اصفهان اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات از راه دور و تلفنی به شهروندان، انجام نمونه‌گیری خون در منزل به صورت رایگان و برای کاهش رفت و آمد شهروندان، مشاوره پزشکی تلفنی به بیماران کرونایی از طریق سامانه ۳۶۹۳۶ و همچنین تولید و توزیع محلول ضدعفونی کننده در سطح شهر از جمله این فعالیت‌ها بوده است.

مراثی ادامه داد: ارائه بیش از 1500 نفر دوره وبینار آموزشی به صورت آنلاین نیز از اقدامات معاونت آموزشی جهاد واحد اصفهان بوده است. 

انتهای پیام
captcha