بررسی مشکلات مالی مدارس قرآنی اصفهان در بحران کرونا
کد خبر: 3893683
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳

بررسی مشکلات مالی مدارس قرآنی اصفهان در بحران کرونا

نخستین جلسه مجمع مدارس قرآنی استان اصفهان در سال 99 برپا شد و به بررسی مشکلات حاصل از بحران کرونا پرداخته شد.

به گزارش ایکنا؛ نخستین مجمع مدارس قرآنی استان اصفهان، روز گذشته چهارشنبه سوم اردیبشت با حضور اعضاء در محل دفتر اتحادیه قرآنی اصفهان برگزار شد. 

باتوجه به اینکه جلسات مجمع مدارس قرآنی استان اصفهان به صورت فصلی برگزار می‌شود، نخستین جلسه با دستور کار «ارائه گزارش وضعیت مدارس قرآنی در ایام کرونا» برپا شد.

هدف از برپایی این جلسه دریافت گزارش از مدارس قرآنی درباره مشکلات و موانع بوجود آمده و همچنین راهکارها و راه حل‌های رفع این مشکلات و رسیدن به یک وحدت رویه بود.

در ابتدای جلسه، مدیران مراکز مدارس قرآنی گزارشی از فعالیت‌های خود در جهت آموزش‌های تحصیلی و قرآنی و ارتباط با والدین، استفاده از فناوری‌های روز در انتقال آموزش‌ها ارائه کردند و  استقبال و همکاری والدین از نحوه آموزش‌ها را رضایتمند اعلام کردند.

حسین خاکساری هرندی، مدیر عامل اتحادیه قرآنی اصفهان گفت: البته در شرایط کنونی کشور، در زمینه پرداخت شهریه، تعهدات مالی و وصول چک‌ها و سایر مسایل، در برخی از مراکز مشکلاتی پدید آمد که والدین نیز به دلیل مشکلات کسب و کار در ایام کرونا، موفق به انجام تعهدات نبوده و متقابلا پرداخت حقوق معلمان نیز با مسائلی همراه شد، تاکید شد مدارس قرآنی در این زمینه با والدین ارتباط نزدیک داشته و موضوع را تشریح و با والدین مدارا شود تا از این بحران عبور کنیم.


از سوی دیگر قرار شد جلساتی با مسئولان استان با موضوع «کمک به مدارس آسیب دیده در بحران کرونا » با همت دبیر جلسه در راستای راهنمایی و حمایت برگزار شود.

در این جلسه مطرح شد که پس از رفع بحران کرونا؛ جلسات مجمع به طور منظم برپا و انتقال تجربیات آموزش‌های قرآنی، فرهنگی، پرورشی، اداری و مالی مدارس برای پیشرفت هر چه بیشتر یکدیگر انجام شود و تا در سال 1399 و 1400 بتوانیم شاهد رشد هر چه بیشتر مدارس قرآنی شویم.

گفتنی است، نزدیک به 100 مدرسه و مرکز آموزشی زیر نظر موسسات قرآنی استان اصفهان قرار دارند که از مهد کودک و مراکز پیش دبستانی و دبستان و متوسطه در حال فعالیت هستند که از استقبال عموم مردم همراه هستند

انتهای پیام
captcha