توزیع هزار بسته معیشتی در بندرلنگه
کد خبر: 3896155
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷

توزیع هزار بسته معیشتی در بندرلنگه

رئیس اداره اوقاف بندرلنگه از توزیع هزار بسته معیشتی در قالب طرح «ضیافت همدلی» بین اقشار نیازمند این شهرستان خبر داد.

احمد قباد، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرلنگه در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، از اجرای طرح «ضیافت همدلی» با هدف کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه خبر داد و اظهار کرد: در این طرح با مشارکت خیران، موقوفات مرتبط و ادارات و نهادها، هزار بسته معیشتی در اختیار اقشار آسیب‌پذیر جامعه قرار گرفت.

وی افزود: طرح ضیافت همدلی در راستای تهیه و توزیع بسته‌های غذایی برای نیازمندان با استفاده از ظرفیت خیران، مردم، موقوفات مرتبط، ادارات و نهادها هم‌زمان با ماه رمضان در شرایط شیوع کرونا است و جامعه هدف این طرح در اولویت اول خانواده‌ها، بیماران و اقشار آسیب‌دیده از بیماری کرونا هستند.

قباد با بیان اینکه این طرح در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری و در راستای کمک به نیازمندان، محرومان و اقشار آسیب‌پذیر در حال اجراست، تصریح کرد: هدف اصلی این طرح کمک به نیازمندان با ترویج روحیه انفاق، بخشش، نوع‌دوستی و مساوات است تا به نیازمندان و محرومان خدمتی ارائه و اقدام به تهیه و توزیع سبد غذایی برای اهدا به نیازمندان کند.

رئیس اداره اوقاف بندرلنگه گفت: هزار بسته معیشتی و غذایی به ارزش ریالی هر بسته 170 هزار تومان در مسجد جامع این شهرستان توزیع شد.

انتهای پیام
captcha