ضرورت احیای اركان انقلاب در صنعت، معدن و تجارت
کد خبر: 3926771
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۵

ضرورت احیای اركان انقلاب در صنعت، معدن و تجارت

نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس خواستار احیای تمام اركان انقلاب در صنعت، معدن و تجارت شد و بر لزوم فراهم كردن فعالیت فعالان اقتصادی جهت تحقق رونق و جهش تولید تأكید كرد.

به گزارش ایكنا از فارس،‌ آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس، عصر جمعه، 11 مهرماه در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: محرومیت فارس سالیانی است که مشهود است و باید تمامی مسئولان کشور به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند تا عدالت در کشور و استان فارس اجرایی شود.

وی افزود: فارس استانی است که می‌تواند در عرصه بین‌الملل اسوه باشد و با توانمندی‌های که دارد باید در جهان سرآمد باشد این در حالی است که فارس استانی محروم است، اما جز استان‌های کارآمد شناخته می‌شود.

آیت‌الله دژكام بیان كرد: در گام دوم اگر فارس برترین استان کشور نباشد به مردم فارس ظلم شده است بلکه باید تمامی ارکان انقلاب در زمینه صنعت، معدن و تجارت احیا شود این در حالی است که در حوزه اقتصاد شعاری وجود دارد که باید درون‌زا و برون‌نگر باشد.

امام جمعه شیراز ادامه داد: توانسته‌ایم در حوزه درون‌زا بودن فعالیت‌های خوبی انجام دهیم، اما نتوانسته‌ایم برون‌زا باشیم با این حال فارس از صدر اسلام تاکنون در تجارت و صادرات فعال بوده است و امید است بازرگانان استان فارس بتوانند از بازارهایی که از کالاهای استان را می‌شناسند بیشتر فعالیت کنند.

وی تأکید کرد: کارت‌های بسیار زیادی از بازرگانان فارس باطل شده و امید است در سال جهش تولید بتوانیم موانع را از مسیر فعالان اقتصادی برداشته و امکان رونق و جهش تولید را فراهم کنیم.

انتهای پیام
captcha