انتقاد از كم‌تحركی برخی از مسؤلان
کد خبر: 3927700
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴

انتقاد از كم‌تحركی برخی از مسؤلان

رئیس كمیته امنیت كمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه امروز با کم‌تحرکی برخی مسؤلان و مدیران مواجه هستیم، گفت: برخی ناهماهنگی‌ها و کم‌توجهی‌ها و سماجت‌های بی مورد کار را مقداری دشوار کرده است.

به گزارش ایكنا از فارس، ابراهیم عزیزی، رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی امروز، 15 مهرماه در همایش ائمه جمعه فارس که در سالن شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، گفت: امروز با کم‌تحرکی برخی مسؤلان و مدیران مواجه هستیم.

وی افزود: برخی ناهماهنگی‌ها و کم‌توجهی‌ها و سماجت‌های بی مورد کار را مقداری دشوار کرده است، در عین حال مجلس شورای اسلامی تلاش دارد مسیر خود را ثابت قدم به پیش ببرد.

عزیزی با اشاره به راهبردهای مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم بر مبنای میثاقی که با ملت ایران و رهبر معظم انقلاب بسته است، در حال حرکت و به‌طور قطع بر مبنای همین اصول ادامه کار خواهد داد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نخستین راهبرد مجلس یازدهم اجرای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری است که تلاش مجلس بر آن استوار است.

وی، رسیدن به یک فهم مشترک را از مسائل اولویت دارد مجلس دانست و تصریح کرد: امروز تلاش داریم با پرهیز از حاشیه‌ها، بر اساس همین راهبرد سیاست‌های مقام معظم رهبری و فهم مشترکی که همه نمایندگان از موضوعات دارند، پیش برویم.

رئیس كمیته امنیت كمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، غلبه بر چالش‌های سیاست‌های خارجی را یکی دیگر از راهبردهای مجلس یازدهم برشمرد و گفت: علی‌رغم همه تلاش‌هایی که صورت گرفته با برخی رهایی‌های سیاست‌های اجرایی مواجه هستیم.

انتهای پیام
captcha