مسابقات قرآن تیپ ۳۷ زرهی برپا شد
کد خبر: 3930512
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴

مسابقات قرآن تیپ ۳۷ زرهی برپا شد

مرحله مقدماتی چهلمین دوره مسابقات قرآن ویژه كاركنان پایور و وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز، 30 مهرماه در تیپ 37 زرهی شیراز برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مرحله مقدماتی چهلمین دوره مسابقات قرآن ویژه كاركنان پایور و وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران  با حضور فرماندهان این تیپ امروز، 30 مهرماه در تیپ 37 زرهی شیراز برگزار شد.

حجت‌الاسلام شهباز فضلی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ ۳۷ زرهی در مراسم افتتاحیه این مسابقات به انتظارات قرآن کریم از ما اشاره كرد و گفت: اولین انتظار قرآن از ما این است که اعتقاد و باورمان راسخ و قاطع بوده و هرگز سست نشود.

وی اب بیان اینكه تلاوت آیات کلام وحی دومین انتظار قرآن از ماست که حق تلاوت قرآن را به جا بیاوریم و قرائت ما همراه با تفکر و اندیشه باشد، افزود: فهم و تدبر در آیات قرآن و به‌کارگیری مفاهیم و دستورات قرآن در زندگی از دیگر انتظارات قرآن از ماست.

فضلی بیان كرد: یکی از ویژگی‌هایی که نیروهای مسلح حزب‌الهی و ولایت مدار را از سایر نیروهای مسلح دنیا متمایز می‌سازد و سبب برتری و ارتقای آنان نسبت به دیگران می‌شود، این است که نیروهای مسلح ما قرآنی هستند و این بزرگ‌ترین افتخار است که خداوند متعال نصیبمان كرده است.

یادآور می‌شود، این مسابقات در رشته‌های حفظ ۳، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ جزء و حفظ كل، قرائت تحقیق و ترتیل، مفاهیم و اذان برگزار شد كه نفرات برتر هر كدام از این رشته‌ها علاوه بر اینكه در مراسم اختتامیه معرفی و تجلیل شدند، به مرحله منطقه‌ای این مسابقات  راه یافتند.

انتهای پیام
captcha