«حق» شاعران و نویسندگان جوان فارس را فراخواند
کد خبر: 3940017
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰

«حق» شاعران و نویسندگان جوان فارس را فراخواند

به‌ مناسبت نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی مسابقه شعر و دلنوشته «حق» ویژه نوجوانان و جوانان در استان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، به‌ مناسبت نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی مسابقه شعر و دلنوشته «حق» ویژه نوجوانان و جوانان مختلف سنی به‌ همت مجمع اسلامی محبین اهل‌البیت(ع) شعبه فاطمة‌الزهرا(س) شهرستان خرامه در استان فارس برگزار می‌شود.

این مسابقه در دو گروه سنی ۱۱ تا ۱۸ سال و ۱۹ تا ۲۹ سال برگزار می‌شود كه هر شرکت‌کننده می تواند در دو رشته و حداکثر ۲ اثر در هر بخش ارسال كند. البته کمیت آثار ارسالی مبنای داوری نیست بلکه کیفیت آثار مدنظر خواهد بود.

این مسابقه در دو بخش شعر و دلنوشته برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به واتس اپ شماره ۰۹۳۳۸۲۹۰۶۸۵ ارسال كنند.

آخرین مهلت ارسال آثار به این مسابقه ۸ دی‌ماه سال جاری و زمان داوری آن هم 10 دی‌ماه خواهد بود و در نهایت در تاریخ 13 دی‌ماه مصادف با نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی نتایج این مسابقه اعلام خواهد شد.

شرکت‌کنندگان برای سرودن شعر در استفاده از هر قالب شعری مختارند و دلنوشته ارسالی حداقل ۱۲ سطر و حداکثر ۲۰ سطر باشد و فونت دلنوشته Bnazanin12 و ارسال به صورت word باشد. ضمن اینكه درج مشخصات فردی(نام و نام خانوادگی، ‌شماره تماس، تاریخ تولد، میزان تحصیلات) در اثر ارسالی الزامی است و دلنوشته دارای عنوان باشد.

متن ارسالی باید از سوی فرد ارسال کننده نوشته شده باشد و در نهایت دلنوشته‌های برتر توسط داوران جهت اصالت نوشته صاحب اثر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در این مسابقه به نفرات اول تا سوم هر بخش جوایز نقدی اهدا خواهد شد. در بخش شعر در گروه سنی 11 تا 18 سال و 19 تا 29 سال جوایز نفرات برتر شامل نفر اول، ٨۵٠ هزار تومان؛ نفر دوم، ۶۵٠ هزار تومان و نفر سوم، ۴۵٠ هزار تومان خواهد بود. همچنین در بخش دلنوشته هم جوایز شامل نفر اول، ۴۵٠ هزار تومان؛ نفر دوم، ٣۵٠ هزار تومان و نفر سوم، ٢۵٠ هزار تومان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha