امر به معروف؛ رمز پایداری و نشاط جامعه اسلامی
کد خبر: 3942328
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵

امر به معروف؛ رمز پایداری و نشاط جامعه اسلامی

فرمانده نیروی انتظامی اقلید، اجرای فرایض الهی امر به معروف و نهی از منكر را رمز پایداری، شور و نشاط در جامعه اسلامی دانست.

به گزارش ایكنا از فارس، نشست تعاملی فرمانده انتظامی اقلید، با ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان امروز، 30 آذرماه برگزار شد.

مراد صارمی، فرمانده نیروی انتظامی اقلید در این نشست اجرای این فرضیه الهی را رمز پایداری و شور و نشاط در جامعه اسلامی دانست و گفت: تقویت و اجرای این مسئله مهم توسط پلیس از مهم‌ترین مؤلفه‌های ارتقای سلامت و امنیت  اخلاقی و دینی است.

وی افزود: وظیفه نیروی انتظامی تأمین نظم و امنیت در جامعه است و برای تحقق این امر مهم نیازمند همکاری همه سازمان‌ها، نهادها و اقشار مختلف مردم هستیم.

صارمی بیان كرد: همکاری و تعامل با این مجموعه را وظیفه خود می‌دانیم چرا که اقدامات ستاد در واقع کمک به تحقق اهداف نیروی انتظامی در جامعه است.

فرمانده نیروی انتظامی اقلید در پایان یادآور شد: در دین اسلام نسبت به امر به معروف و نهی از منکر تأکیدات زیادی شده است که ما هم به عنوان یک مسلمان و مسئول در نظام اسلامی نسبت به اجرای این دو فرضیه الهی درجامعه دغدغه داریم و از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha