جذب بیش از ۴۰۰۰ حامی زنجانی در پویش «ایران مهربان»
کد خبر: 3943566
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳

جذب بیش از ۴۰۰۰ حامی زنجانی در پویش «ایران مهربان»

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان از اجرای پویش «ایران مهربان» به منظور حمایت از فرزندان ایتام و محسنین خبر داد و گفت: با اجرای این پویش تا کنون ۴ هزار و ۴۸۸ حامی مشارکت کرده‌اند.

جذب بیش از 4000 حامی زنجانی در پویش «ایران مهربان»هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: طرح «ایران مهربان» به منظور جلب مشارکت مردم در حمایت از ایتام طراحی شده است و برای تحقق این هدف از همه اقشار مردم از کارمندان دولت گرفته تا بازاریان و سایر خیران برای شرکت در این کار خیر در مقاطع مختلف دعوت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جذب 22 هزار و 700 حامی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در این طرح برنامه‌ریزی شده است، ادامه داد: در نخست اول تلاش می‌‌کنیم تعداد حامیان را به شکلی افزایش دهیم که میانگین دریافتی خانواده‌ها و ایتام افزایش یابد و مقرر شده همه دستگاه‌ها در این طرح مشارکت داشته و گزارش آن را در بازه زمانی مشخص به کمیته امداد ارائه دهند.

این مسئول با بیان اینکه از ابتدای این پویش تاکنون 4 هزار و 488 حامی حامی جذب شده است، ابراز کرد: طی هشت ماهه امسال بیش از  14 میلیارد تومان کمک توسط خیران و حامیان به حساب ایتام و محسنین واریز شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 66 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر 30 حامی ایرانی مقیم خارج از کشور حمایت معنوی 61 فرزند یتیم زنجانی را بر عهده ‌دارند، افزود: در این زمینه تاکنون تعدادی از حامیان مقیم خارج از کشور با تماس از طریق شبکه‌های ارتباطی کمک‌های مادی و معنوی خود را به فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد پرداخت می‌کنند.

وی تصریح کرد: امسال 20 نفر به جمع حامیان ایتام و محسنین از خارج کشور اضافه شده است و در هشت ماهه امسال  نردیک به 30 میلیون تومان از طریق حامیان ایرانی مقیم خارج از کشور به حساب ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان واریز شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 440 درصد رشد داشته است.

صفری یادآور شد: کمیته امداد استان زنجان تلاش دارد تا از طریق رابطان، معتمدان، افراد سرشناش و کسانی که بستگانی در خارج کشور دارند ارتباط برقرار کرده تا ایتام نیازمند از خدمات و کمک‌های نقدی و غیرنقدی حامیان و خیران مقیم خارج از کشور با نظارت‌ها و برنامه‌های این نهاد مقدس بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha