درخشش دانشگاه علوم پزشکی کردستان در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت
کد خبر: 3943799
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶

درخشش دانشگاه علوم پزشکی کردستان در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ۸ نفر از دانشجویان، اساتید، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری بیست‌و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت شدند.

محمدایرج باقری‌ساوه، مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: بیست‌و‌پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت با هدف نشر و گسترش قرآن و مفاهیم قرآنی در سه رده، دانشجویان، اساتید و کارکنان به صورت مجازی برگزار شد.

وی افزود: در مرحله مقدماتی این جشنواره حدود سه هزار نفر از دانشجویان، کارکنان، اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کردستان شرکت کردند که از نظر میزان مشارکت و ثبت‌نام، دانشگاه علوم پزشکی کردستان، رتبه پنجم را بین دانشگاه‌های کشور کسب کرد.

مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: در این جشنواره 74 هزار نفر از مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور حضور داشتند و در هشت بخش و 55 رشته این جشنواره، 514 نفر به عنوان منتخبان و رتبه‌های برتر معرفی شدند.

وی اعلام کرد: هشت نفر از دانشجویان، اساتید، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در پایان رقابت نهایی راه یافتگان به مرحله کشوری، موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری شدند. در بخش اساتید و اعضای هیأت علمی، دکتر آرزو فلاحی عضو هیأت علمی و مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در رشته آیین سخنوری رتبه اول را کسب کرد.

وی با بیان اینکه در بخش کارکنان وریا اسدی، در رشته خوشنویسی نستعلیق موفق به کسب رتبه اول شد، افزود: در همین بخش محمود محمودی، در رشته تألیف کتاب رتبه سوم و سارا غلامی در رشته تذهیب رتبه چهارم را به خود اختصاص دادند.

مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: در بخش دانشجویان، محمدرسول فتحی، دانشجوی رشته پزشکی در رشته ترجمه‌خوانی رتبه اول را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه در بخش اساتید و اعضای هیأت علمی دکتر شادیه محمدی، در رشته پرسمان قرآنی موفق به کسب رتبه چهارم موفق شد، یادآور شد: در همین بخش شهرام صادقی، در رشته اذان رتبه دوم و محمدایرج باقری ساوه، در رشته قرائت قرآن رتبه چهارم را کسب کردند.

انتهای پیام
captcha