ضرورت حضور عالمانه بانوان برای تحقق سبک زندگی قرآنی در جامعه
کد خبر: 3945671
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰

ضرورت حضور عالمانه بانوان برای تحقق سبک زندگی قرآنی در جامعه

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به تشکیل هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی در این استان خواستار حضور عالمانه و مؤثر بانوان برای تحقق سبک زندگی قرآنی در جامعه شد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی، مدیركل تبلیغات اسلامی فارس، امروز، 15 دی‌ در نخستین نشست هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی ضمن ابراز خرسندی از تشكیل این هیئت و انتخاب نیروهای توانمند، صاحب‌فكر و صاحب‌نظر و با تجربه در عرصه فعالیت‌های قرآنی، به بیان نكاتی در این باره پرداخت.

وی اداره تبلیغات اسلامی خانه جامعه قرآنی معرفی كرد و هدف از تشكیل هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی را حضور عالمانه و مؤثر بانوان در حوزه‌های مختلف قرآن و عترت برای تحقق سبك زندگی قرآنی دانست و بر تحقق این موارد تأكید كرد.

مهرابی بیان كرد: بانوان قرآنی به‌عنوان مؤثرترین افراد جامعه محسوب می‌شوند لذا باید حوزه‌های فعالیت ایشان توسط هیئتی با تجربه و كارآمد تحت رصد قرار گرفته تا آسیب‌هایی این حوزه شناخته شده و از ظرفیت‌های موجود در راستای پیشبرد جامعه قرآنی و ارتقای سطح زندگی قرآنی جامعه بهره برد.

وی ابراز امیدواری كرد: با تشكیل این هیئت در استان برنامه‌های قرآنی جامعه بانوان استان هدف‌دارتر و مؤثرتر از قبل شكل گیرند و بانوان كه نقش‌آفرین خانواده و جامعه هستند بتوانند بهتر از قبل از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

مدیركل تبلیغات اسلامی فارس در پایان بر سه اصل سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و ارزیابی برای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی تأكید كرد و خواستار توجه به این مقوله‌ها شد.

انتهای پیام
captcha