اجرای صحیح امر به معروف؛ مهم‌ترین عامل در كاهش آسیب‌ها
کد خبر: 3946896
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶

اجرای صحیح امر به معروف؛ مهم‌ترین عامل در كاهش آسیب‌ها

فرمانده نیروی انتظامی ارسنجان، اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منكر را مهم‌ترین عامل در كاهش آسیب‌های فرهنگی در جامعه دانست.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدعلی فرهادی، فرمانده انتظامی ارسنجان، امروز 21 دی‌ماه در جلسه ستاد اقامه نماز جمعه این شهرستان با تأکید بر اهمیت نقش نیروی انتظامی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر را مهم‌ترین عامل در کاهش آسیب‌های فرهنگی جامعه برشمرد و افزود: نیروی انتظامی مهم‌ترین متولی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

وی تعامل بین‌دستگاه‌های متولی امورات فرهنگی را بسترساز گسترش امنیت اجتماعی و افزایش احساس آرامش عمومی دانست و گفت: هماهنگی دستگاه‌های متولی فرهنگ و اتخاذ راهکارهای صحیح در نشر فرهنگ دینی و اسلامی، گامی مهم در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های مقدس نظام اسلامی است.

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان، فرهنگ‌سازی و استفاده از روش‌های نرم را مهم‌ترین راه امر به معروف و نهی از منکر دانست و ابراز امیدواری کرد:‌ با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای شهرستان و کمک سایر نهادهای دخیل در امر به معروف و نهی از منکر، پلیس در اجرای وظایف الهی خود سربلند باشد.

انتهای پیام
captcha