محفل قرآنی «کوثر وحی» در امامزاده صالح اردبیل برگزار شد
کد خبر: 3951832
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴

محفل قرآنی «کوثر وحی» در امامزاده صالح اردبیل برگزار شد

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان اردبیل، گفت: محفل قرآنی«کوثر وحی» با محوریت معرفی سیره فاطمی، مکتب قرآنی و منزلت زن در انقلاب اسلامی در امامزاده صالح اردبیل برگزار شد.

محفل قرآنی «کوثر وحی» در امام‌زاده صالح اردبیل برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، نهضت حورزاده، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان اردبیل، ۱۴ بهمن‌ماه، در مراسم محفل قرآنی «کوثر وحی» که با محوریت معرفی سیره فاطمی، مکتب قرآنی و منزلت زن در انقلاب اسلامی در امامزاده صالح اردبیل برگزار شد، گفت: در سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و به مناسبت تقارن این میلاد باشکوه با ایام‌الله دهه‌فجر، این محفل قرآنی به همت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت اردبیل، اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل، امورقرآنی تبلیغات اسلامی استان، هیات اندیشه ورز قرآنی بانوان و امور فرهنگی امامزاده صالح اردبیل برگزار شد.

وی افزود: این طرح سراسری در راستای تکریم و گرامیداشت بانوان و مدیران فعال قرآنی استان برگزار و با حضور بانوان قاری، حافظ، مدیر و فعالان قرآنی استان، مدیحه‌سرایی بانوان و قرائت دعای توسل خاتمه یافت.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان اردبیل، اظهارکرد: این محفل قرآنی در دو بخش ویژه برنامه جشن میلاد حضرت زهرا(س)، تلاوت قرآن کریم و اجرای دکلمه روز مادر و دعای توسل بود که تمامی بخش‌های آن توسط بانوان اجرا شد.

حورزاده افزود: تجلیل از بانوان فعال و پیشکسوت قرآنی استان یکی از مهمترین برنامه‌های بخش دوم برنامه بود که از سیمای مرکز استان‌ها پخش شد.

انتهای پیام
captcha