دشمنی آمریکا با دین و انقلاب مردم است/ تنها راه حل مشکلات پیروی از فرامین رهبری
کد خبر: 3953405
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵

دشمنی آمریکا با دین و انقلاب مردم است/ تنها راه حل مشکلات پیروی از فرامین رهبری

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: آمریکا با دین و انقلاب مردم ایران دشمنی دارد و می‌داند تا زمانی که این انقلاب پابرجا است، نمی‌تواند به اهداف شوم خود دست یابد.

دشمنی آمریکا با دین و انقلاب مردم است/ تنها راه حل مشکلات پیروی از فرامین رهبری

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه، امروز، 22 بهمن‌ماه در جمع مردم تبریز گفت: مردم بدانید که آمریکایی‌ها با کشور شما، انرژی هسته‌ای و حقوق بشر شما مشکل ندارند، بلکه دشمنی آنان با دین و انقلاب شما است.

وی افزود: امروز ابهت پوشالی آمریکا فرو ریخته و راهبرد‌های این دولت مستکبر در برابر انقلاب اسلامی کشورمان به شکست انجامیده است؛ در حالی که پیش بینی آمریکا برای کشور و نظام ما در سال‌جاری، سالی پر از چالش و براندازانه بود، جهانیان دیدند که آمریکا سال گذشته میلادی چه وضع نابسامانی داشت که این وضعیت بحرانی هنوز هم ادامه دارد.

حاجی صادقی، ادامه داد: امروز خود غربی‌ها اذعان می‌کنند که فروپاشی آمریکا سرعت بیشتری گرفته، در حالی که تاثیرگذاری انقلاب اسلامی از محدوده ملت‌ها فراتر رفته و دولت‌ها را هم تحت تاثیر قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: ما امروز به درگاه خداوند متعال شاکر هستیم که شما ملت انقلابی در طول چهار دهه اخیر، کار‌های ناشدنی را ممکن کردید که در نتیجه آن‌ها انقلاب اسلامی تا به امروز تثبیت شده است.

وی تصریح کرد: پیش از این برخی‌ها بر این تصور خام بودند که روحیه استقامت و استکبارستیزی را در مردم ما سرکوب و ما را به تسلیم وادار و اراده خود را بر ما تحمیل کنند، اما مردم انقلابی ایران در چهار دهه گذشته با جواب‌های دندان شکن خود همه این تصورات واهی را نقش بر آب کردند.

وی تاکید کرد: تنها راه حل مشکلات کشور پیروی از فرامین رهبر انقلاب است و نباید از دشمنان انتظاری داشته باشیم.

حاجی صادقی، خاطرنشان کرد: اگر ۲۲ بهمن هر سال را مقایسه کنیم، خواهیم دید دشمن ذلیل تر شده و سنگرهای وعده داده شدهٔ امام فتح می‌شود و اکنون می‌بینیم که در اوایل دهه پنجم انقلاب، رسوایی و توحّش دشمن به جهان ثابت شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه، با اشاره به جمله‌ای از شهید حاج قاسم سلیمانی متذکر شد: همانطور که این شهید بزرگوار فرموده بود که شاخصه‌های ابرقدرتی آمریکا از بین رفته است، اکنون شاهد هستیم که کنگره‌ آمریکا محل درگیری شده است و ناتوانی آنها در برابر کرونانیز به همه اثبات شده است.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا دیگر خواب کدخدایی جهان را هم نخواهد دید گفت: برخلاف تصورات دشمنان دیدیم که مستکبران جهان در سراشیبی سقوط قرار گرفته اند.

وی اظهار کرد: امروز در صحنه‌های مختلف اقتصادی و معیشت مردم مشکلات زیادی است. اما این مشکلات از کجا آغاز شد؟ آیا مشکلات ما معلول به عمل دین و ایستادن در برابر ظلم است؟ طبق فرموده رهبر انقلاب نابسامانی کشور به علت عمل نکردن به شریعت مقدس اسلام و کوتاه آمدن در مقابل ظلم مستکبران است.

حاجی صادقی ادامه داد: عده‌ای فکر می‌کردند، می‌توان با مذاکره مشکلات را حل کرد در حالی که هرچه به قدرت خود تکیه کنیم موفق خواهیم بود. به عنوان مثال چرا دشمن در نیروهای مسلح و صنایع دفایی در برابر ما ناتوان است؟ چون ایستادیم و به برکت این اقتدار و موشک هایمان است که دشمن جرأت پاسخگویی ندارد. اگر این موشک ها و تلاش جوانان نبود، امروز موشک های دشمن بر سر ما فرود می‌آمد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: امروز باید از گذشته درس بگیریم. از دشمن انتظاری جز دشمنی نیست. آیا دشمنی را سراغ دارید که مشکلات دشمنش را حل کند؟

وی در تبیین پیام های حضور مردم آذربایجان در ۲۲ بهمن امسال گفت: مردم آذربایجان مثل همیشه و با قدرت در برابر همه فشارها، فتنه‌ها و نامردی‌ها ایستاده‌اند. این مردم اهل کوفه نیستند و هرگز رهبر خود را تنها نخواهند گذاشت. این مردم تنها خالق ۲۹ بهمن ۵۶ نبودند بلکه در حفظ انقلاب و فرمانبری از ولایت همچنان سنگرنشین هستند و به فتنه گران و منافقان فرصت هیچ حرکتی را نمی‌دهند.

حاجی صادقی، خطاب به مسئولان دولت گفت: باید قدردان رهبر و مردم باشید و در این فرصتی که خداوند به شما عنایت کرده خدمتگزار مردم عزیزمان باشید و به گفتمان خدا ، راه امام حسین(علیه السلام) و رهبر معظم انقلاب تکیه کنند.

انتهای پیام
captcha