محفل انس با قرآن در امامزاده صالح(ع) اردبیل برگزار شد
کد خبر: 3954962
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱

محفل انس با قرآن در امامزاده صالح(ع) اردبیل برگزار شد

محفل انس با قرآن‌کریم به همت حوزه ۶ بسیج خواهران سمیه(س) اردبیل و باهمکاری اتحادیه موسسات قرآنی استان در آستان امامزاده صالح(ع) اردبیل، برگزار شد.

محفل انس با قرآن در آستان امامزاده صالح(ع) اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، رقیه دخت‌آذر، فرمانده حوزه خواهران سمیه(س) اردبیل، دوم اسفندماه، در حاشیه مراسم محفل انس با قرآن که در آستان امامزاده صالح(ع) اردبیل برگزار شد، گفت: استقبال اعضای حلقه‌های صالحین و مربیان قرآنی برای اجرای این طرح بسیار خوب بود و امیدواریم بازتاب مناسبی نیز در سطح جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان به‌عنوان آینده‌سازان این انقلاب داشته باشد.

دخت‌آذر بیان کرد: شهدای ما با قرآن کریم و صلوات عجین بودند و نسل امروز با توسل به این کتاب آسمانی و نام ائمه اطهار(ع) تلاش می‌کنند تا راه شهدا را ادامه دهند، در چنین روز‌های بیماری توسل به قرآن کریم و تجدید میثاق با آرمان‌های این بزرگواران برای رفع این بیماری از جهان می‌تواند بسیار موثر و مفید باشد.

فرمانده حوزه خواهران سمیه(س)، تصریح کرد: چنین برنامه‌های معنوی می‌تواند تاثیر بسیار خوبی در زندگی فردی و اجتماعی نوجوانان و جوانان به‌عنوان افراد متدین در جامعه داشته باشد.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط اجتماعی و تهاجم فرهنگی دشمنان در جامعه نیازمند انس و الفت بیشتر اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان با شهدا هستیم.

گفتنی است؛ این محفل قرآنی در راستای ترویج طرح آموزه‌های دینی و فرهنگ قرآنی برگزار شد و پس از تلاوت قرآن کریم توسط قاریان حلقه‌های صالحین، هدایای معنوی اهدا شد.

 

انتهای پیام
captcha