چهارمین جشنواره ملی شهرپژوهی در اصفهان برگزار می‌شود
کد خبر: 3955388
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳

چهارمین جشنواره ملی شهرپژوهی در اصفهان برگزار می‌شود

چهارمین جشنواره ملی شهرپژوهی و اولین جشنواره فن‌پژوهی به‎‌همت شهرداری اصفهان و با همکاری مراکز آموزش عالی این شهر برگزار می‌شود.

چهارمین جشنواره ملی شهرپژوهی در اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا، چهارمین جشنواره ملی شهرپژوهی و اولین جشنواره فن‌پژوهی شهری به‌همت مدیریت پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

کاهش آلاینده‌های محیطی با تمرکز بر آلودگی هوا؛ روان‌سازی عبورومرور شهری و حمل‌ونقل و ترافیک؛ گردشگری شهری و فرهنگ شهروندی؛ بهره‌وری و اقتصاد شهری؛ رسانه، ارتباطات و دیپلماسی شهری و بین‌المللی؛ مدیریت ایمنی و بحران با تأکید بر تاب‌آوری شهری؛ سلامت و سرزندگی فضاهای شهری؛ آینده‌پژوهی، برنامه‌ریزی شهری و شهرسازی؛ نوآوری شهری و استفاده از فناوری‌های نوین در مدیریت شهری و شهر هوشمند؛ مدیریت عمران شهری و حقوق شهروندی، از محورهای برگزاری این همایش است.

علاقه‌مندان تا 15 اسفندماه سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را در تارنمای www.fpisfahan.ir ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن‌های دبیرخانه به شماره 03133381641 و 03133356624 تماس بگیرند. نتایج داوری مقالات نیز 15 اردیبهشت‌ماه 1400 اعلام می‌شود.

براساس این گزارش، مراکز آموزش عالی استان اصفهان شامل دانشگاه پیام‌نور، دانشگاه علمی و کاربردی، دانشگاه هنر، دانشگاه‌های آزاد، دانشگاه اصفهان و دانشگاه صنعتی اصفهان در برگزاری این همایش مشارکت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha