اجازه توقف چرخ تولید را ندادیم / نقش بی‌بدیل كارگران در حوزه اقتصاد
کد خبر: 3960421
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷

اجازه توقف چرخ تولید را ندادیم / نقش بی‌بدیل كارگران در حوزه اقتصاد

رئیس سازمان بسیج كارگری كشور با اشاره به تلاش‌های دشمنان در حوزه‌های اقتصادی برای فشار به ایران اسلامی گفت: دشمن چالش‌های كشورمان را شناسایی كردند تا بتوانند از آنجا به ما ضربه بزنند اما علی‌رغم تمام سختی‌ها و مشكلات اجازه ندادیم كه چرخ تولید در كشور متوقف شود.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار علی حسین رعیتی‌فرد، رئیس سازمان بسیج كارگری كشور امروز، 27 اسفندماه در رزمایش كمك‌های مؤمنانه اقشار بسیج استان فارس كه به‌منظور توزیع بسته‌های معیشتی عیدانه میان كارگران این استان در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شده بود، گفت: بحمد الهی حضور مردم در صحنه‌های مختلف موجب شده است تا ایده و تفكرات دشمن به پیروزی نینجامند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات جامعه كارگری گفت: در ابتدای انقلاب و دوران دفاع مقدس در بسیاری از صنایع وابسته بودیم اما آن زمان كه 50 كشور در مقابل ایران قد علم كردند تا ایران اسلامی را به زانو درآورند، رهبری امام راحل و حضور مردم و ظرفیتی كه نیروهای مسلح داشتند موجب شد تا ورق جنگ كاملاً برگردد و ما از حالت پدافندی به آفندی رسیدیم و توانستیم با آن گستره جبهه‌ای كه روبه‌روی ما باز كرده بودند، جنگ را به پیروزی برسانیم و اجازه ندهیم حتی یك وجب از خاك ایران اسلامی به دست دشمن بیفتد.

رعیتی‌فرد با بیان اینكه بعد از آن در جنگ فرهنگی و مقاطع مختلف تلاش كردند تا ایران اسلامی را به چالش بكشانند، گفت: دشمن شعار اصلی ایران را كه استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود مورد هدف قرار داد لذا این بار در حوزه اقتصادی ورود كردند تا این حوزه را در كشورمان دچار چالش كنند و در این مسیر هم از تمام عده و عده غربی، عربی و عبری خود استفاده كردند.

رئیس سازمان بسیج كارگری كشور با تصریح اینكه ملت ایران همواره پای نظام و انقلاب خود ایستادند و اجازه ندادند تا در این عرصه هم دشمن به پیروزی برسد، گفت: دشمن چالش‌های كشورمان را شناسایی كردند تا بتوانند از آنجا به ما ضربه بزنند اما با هم‌افزایی و همدلی كه در اركان تولید و شركای اجتماعی ایجاد شد علی‌رغم تمام سختی‌ها و مشكلات اجازه ندادیم كه چرخ تولید در كشور متوقف شود و این مسئله را مرهون تلاش و كوشش كارفرمایان و مدیرانی هستند كه با روحیه جهادی در میدان حضور یافته و نقش امامی و پیشوایی را ایفا كرده و بقیه را فراخواندند تا در مقابل اهداف دشمنان صف‌آرایی كنیم.

وی بیان كرد: ‌امروز روح و تفكر و انگیزه انقلابی در مردم ما موج می‌زند و علی‌رغم همه مشكلاتی كه بوده و هست و قطعاً كشوری كه نزدیك به 42 سال تحریم و مورد آماج حملات دشمن است با مشكلاتی مواجه هست ولی حضور در صحنه مردم و قدرت نرم نظام اجازه نداده است كه دشمن تعدی خاصی را در این آب و خاك انجام دهد.

رعیتی‌فرد به شرایط شیوع كرونا اشاره كرد و گفت: ویروس منحوس كرونا فشار زیادی به تولید و كار در كشور ایجاد كرد اما با رهبری مدبرانه رهبری و همچنین همراهی و همدلی مردم امروز در اقصی نقاط ایران اسلامی رزمایش همدلی و مواسات برگزار می‌شود.

وی با تأكید بر اینكه امروز دشمن واقعا حسرت به دل ماند تا بتواند جامعه كارگری و كارگران ما را در مقابل نظام قرار دهد، گفت: رهبر معظم انقلاب درباره قشر كارگری می‌فرمایند بصیرت و تدین كارگران همیشه دشمن را ناكام گذاشته است و معظم‌له كار كارگر را عمل صالح می‌دانند چون با تلاش و عرق جبین تلاش می‌كنند كه روزی حلال را به سفره خانواده ببرند.

رئیس سازمان بسیج كارگری كشور با بیان اینكه اگر تلاش و كار كارگر نباشد چرخ اقتصاد كشور هم نخواهد چرخید، گفت: امروز به فضل الهی با تلاش‌هایی كه انجام شده است حوزه تولید كشور به خوبی سرپاست و در بسیاری از عرصه‌ها این تحریم فرصتی برای بروز خلاقیت‌ها و ابتكارها و شكوفایی حوزه صنعت ما شد.

رعیتی‌فرد با اشاره به نامگذاری سال به نام جهش تولید توسط رهبر معظم انقلاب گفت: این نامگذاری موجب شد تا در بسیاری حوزه‌های تولیدی كشور زنجیره تولید را به خوبی تعریف كنند.

 

انتهای پیام
captcha