سربازان گمنام امام زمان(عج) ستون امنیت کشور هستند
کد خبر: 3961892
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷

سربازان گمنام امام زمان(عج) ستون امنیت کشور هستند

فرماندار کرج با تأکید براینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) ستون امنیت کشور هستند، گفت: یاد و خاطره شهدایی که در این راه از جان خود گذشتند تا مردم در امنیت کامل باشند را گرامی می‌داریم و از تلاش‌های مجاهدانه سربازان گمنام امام زمان(عج) قدردانی می‌کنیم.

سربازان گمنام امام زمان(عج) ستون امنیت کشور هستند

غفورقاسم‌پور، فرماندار کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، ضمن تبریک نیمه‌شعبان میلاد با سعادت حضرت ولی‌عصر(عج) و هفته سرباز، اظهارکرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) است با تبعیت از رهبری فرزانه انقلاب اسلامی ضامن امنیت و اقتدار امروز کشور هستند.

وی، ضمن قدردانی از زحمات سربازان گمنام امام زمان(عج)، گفت: یاد و خاطره شهدایی که در این راه از جان خود گذشتند تا مردم در امنیت کامل باشند را گرامی می‌داریم و از تلاش‌های مجاهدانه سربازان گمنام امام زمان(عج) قدردانی می‌کنیم.

فرماندار کرج با بیان اینکه تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و امنیت پایدار موجب توسعه، پیشرفت و ترقی کشور است، افزود: بی‌شک فتح قله‌های علم و توسعه و دستیابی در سایه این تدابیر حکیمانه امنیت پایدار حاصل شده و این روند به لطف خداوند و وجود رهبری فرزانه با سرعت و دقت ادامه می‌یاید.

قاسم‌پور گفت: امروز نقش پررنگ و مقتدرانه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی موجب شده تا ایران اسلامی به فضل الهی مسیر ام‌القرای جهان اسلام را در پیش گیرد و اگر نقش‌آفرینی و تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) و مجاهدان این راه نباشد این امنیت و توسعه اتفاق نخواهد افتاد.

معاون استاندار البرز بیان کرد: در واقع هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) فرصت مناسبی است تا با رمزگشایی از آنچه عامل ایجاد امنیت پایدار است از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر این عزیزان به‌نحوشایسته قدردانی شود، کسانی که با نثار جان خود همواره در خط مقدم برخورد با عوامل ضدامنیتی که شاخص‌ترین آن تهدیدات تروریستی است قرار دارند تا ارمغان جانفشانی و ایثارگری آنان، آسایش و رفاه آحاد جامعه باشد.

قاسم‌پور گفت: دستاوردهای سربازان گمنام امام زمان(عج) نه تنها موجب آسایش و رفاه و تأمین حفظ جان و مال و ناموس مردم است بلکه موجب ثبات اقتصادی واجتماعی نیز شده است و شمول برکات این سرمایه ارزشمند انسانی بسیار فراوان است.

وی تصریح کرد: به پاس موهبت ارزشمند امنیت، خداوند منان را شاکریم که نعمت برخورداری از سربازان و مجاهدان فی‌سبیل‌الله را در تشکیلات ولایی وزارت اطلاعات، نصیب مردم ایران اسلامی کرده است.

فرماندار کرج افزود: ‌این سرمایه ارزشمند مرهون خلوص، ولایتمداری و جانفشانی سربازان گمنام امام زمان(عج) است که با توکل به خداوند منان و استعانت از رهنمودهای امام راحل(ره) و رهبری معظم انقلاب، هوشیارانه و مقتدر در دفاع از کیان این آب و خاک مقتدر و سربلند هستند.

انتهای پیام
captcha