حمایت مالی از ۲۵ مؤسسه قرآنی فعال استان ایلام
کد خبر: 3962578
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲

حمایت مالی از ۲۵ مؤسسه قرآنی فعال استان ایلام

عضو اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان ایلام گفت: در ایام شیوع کرونا از ۲۵ مؤسسه فعال، حمایت‌های مالی شد، همچنین آموزش را به فضای مجازی بردیم و این‌گونه کار مؤسسات رصد شد.

به گزارش ایکنا، در سال گذشته، فعالیت اتحادیه به خاطر شیوع کرونا با اختلال مواجه شد و نتوانستیم مراجعات و جلساتی را که با رؤسای ادارات داشتیم به‌طور مرتب انجام بدهیم، در این ایام از 25 مؤسسه فعال حمایت‌های مالی شد، آموزش را به فضای مجازی بردیم و کار مؤسسات نیز رصد شد.

روزانه دو هزار ماسک نیز از سوی مؤسسات استان، تهیه و بین بیمارستان‌ها، مردم و در حاشیه شهرها توزیع، همینطور برای پرستاران و کادر درمان نیز کاور پزشکی تولید شد.

دو محفل قرآنی کوثر و فجر قرآنی را برگزار کردیم که محفل فجر قرآنی به‌صورت زنده از شبکه استانی پخش شد و 15 دقیقه نیز روی آنتن شبکه قرآن رفت. در 24 بهمن‌ماه نیز مجمع اول اتحادیه را داشتیم که به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد مؤسسات به دور دوم کشیده شد و در 17 اسفندماه مجدد مجمع برگزار شد، در این مدت به‌صورت مرتب نیز جلسات آنلاین را با اتحادیه کشوری داشتیم که بحث‌هایی چون بیمه‌های قرآنی، مالیات و ... انجام شد.

نسرین کسعلی، مدیرعامل پیشین اتحادیه‌ مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان ایلام در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: مبالغی را برای طرح‌های قرآنی دریافت کردیم و تا اوایل خردادماه باید طرح‌های آموزشی و رسانه‌ای برای مؤسسات انجام شود. قرار است در آینده جام رمضان را برای ماه رمضان بین مؤسسات داشته باشیم و یک سری طرح‌های آموزشی، رسانه‌ای و تربیت مربی نیز برگزار شود، راه‌اندازی سایت اتحادیه نیز در دستور کار است، البته هیئت مدیره تغییر کرده و اجرای برنامه‌های مذکور منوط به نظر هیئت مدیره جدید است.

انتهای پیام
captcha