پیام آیت‌الله عیسی قاسم درباره آزادی زندانیان سیاسی
کد خبر: 3962660
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹

پیام آیت‌الله عیسی قاسم درباره آزادی زندانیان سیاسی

آیت‌الله «عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین پیامی خطاب به معترضان و تظاهرات‌کنندگان بحرینی که خواستار آزادی زندانیان سیاسی بحرینی هستند، صادر کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از بحرین الیوم، آیت‌الله عیسی قاسم در پیام خود خواستار ادامه تظاهرات ملت بحرین برای آزادی زندانیان سیاسی شد که در زندان‌های رژیم آل خلیفه با خطر ابتلا به بیماری کرونا روبه‌رو هستند.
 
رهبر شیعیان بحرین خطاب به معترضان بحرینی گفت: به جهانیان بیاموزید که چگونه مظلوم بر حق خود پافشاری می‌کند و از آن عقب‌نشینی نمی‌کند، اما به خشم خود اجازه نمی‌دهد که او را از دین، عقل، خرد و مصلحت خود خارج کند.
 
وی ادامه داد: هر کس که انصاف داشته باشد، نمی‌تواند ظلمی که بر شما روا شده را انکار کند و خروج هزاران نفر از عزیزانتان از زندان‌ها را خواستار نشود.
 
آیت‌الله عیسی قاسم همچنین نسبت به فریب خوردن معترضان و خنثی‌سازی خواسته‌های آنها برای آزادسازی زندانیان سیاسی هشدار داد و خواستار حفظ املاک عمومی و خصوصی و جلوگیری از ایجاد اختلال در ترددها شد. 
 
پیش‌تر نیز شیخ عیسی قاسم فتوای منع توقف جنبش‌های مردمی در بحرین را صادر کرده بود.
 
مردم بحرین از جمعه گذشته (13 فروردین/ 2 آوریل) با اعتراضات گسترده در محکومیت ادامه بازداشت فعالان سیاسی از سوی رژیم آل خلیفه خواستار آزادی بی‌قید و شرط آن‌ها شده‌اند.
معترضان بحرینی شامگاه یکشنبه نیز برای چهارمین شب متوالی در مناطق مختلف این کشور، برای آزادی زندانیان سیاسی تجمع اعتراضی برگزار کردند.
انتهای پیام
captcha