محدودیت فعالیت اصناف در شیراز / نظارت‌ها تشدید می‌شود
کد خبر: 3962865
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶

محدودیت فعالیت اصناف در شیراز / نظارت‌ها تشدید می‌شود

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا از اعمال محدودیت اصناف گروه‌های دو، سه و چهار در شهرستان‌های با وضعیت قرمز این استان از جمله شیراز خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، عبدالرضا قاسم‌پور، جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری كرونا امروز، 17 فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت قرمز شیراز و 8 شهرستان استان گفت: به‌منظور پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر كرونا فعالیت اصناف گروه دو، سه و چهار در شهرستان‌های با وضعیت قرمز اعمال می‌شود.

وی همچنین  از تشدید نظارت و بازرسی‌ها در پی حاکمیت وضعیت قرمز و نارنجی در برخی از شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: در صورت رعایت نشدن محدودیت‌ها توسط اصناف گروه‌های دو، سه و چهار در وضعیت قرمز برخورد قانونی انجام می‌شود.

قاسم‌پور همچنین از منع تردد خودروها برای ورود و خروج شهرستان‌های با وضعیت خودرو خبر داد و گفت:  رود و خروج به شهرهای قرمز و نارنجی نیز ممنوع است و متخلفان مشمول جریمه می‌شوند.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه ادارات نیز باید از دستورالعمل دورکاری متناسب با رنگ هر شهر تبعیت کنند، اضافه کرد: اجازه برگزاری هیچ نوع مراسمی در مناطق نارنجی و قرمز داده نخواهد شد.

وی با تأكید بر اینكه برگ تردد تنها برای سفرهای ضروری صادر می‌شود، گفت: برگ تردد با هماهنگی فرمانداری‌ها تنها برای افرادی که ناچار به تردد در ساعت اعمال محدودیت‌ها و تردد در شهرهای دیگر هستند، صادر می‌شود.

انتهای پیام
captcha