کرونا و نقش بی‌بدیل مساجد در خدمت به مردم
کد خبر: 3963872
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵

کرونا و نقش بی‌بدیل مساجد در خدمت به مردم

رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی فارس با بیان اینکه مساجد در ایام شیوع کرونا حماسه خلق کردند، گفت: انتظار می‌رود درب مساجد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی باز بوده و در راستای رفع مشکلات مردم تمام تلاش خود را انجام دهند.

به گزارش ایکنا از فارس، زهرا کسرایی، رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی فارس، امروز، 23 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران با یادآوری فعالیت مساجد در ایام شیوع کرونا، تأکید کرد: مساجد طی یک سال گذشته و ایام شیوع کرونا حماسه خلق کردند.

وی افزود: در موج اول شیوع کرونا شاهد بودیم جریان مؤمن، انقلابی، مذهبی و قرآنی پای کار آمدند و از راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک، ضدعفونی سطوح و معابر تا برگزاری رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه را بدون هیچ چشم‌داشتی انجام داده و مردم دیدند که جوانان جهادی، ولایی و مذهبی چه اقداماتی در مقابله با ویروس منحوس کرونا انجام دادند.

کسرایی بیان کرد: در شرایط کنونی پایبند به قوانین اعلام شده از طرف ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم، اولویت اول ما سلامت مردم و جامعه هست، ولی قائل به تعطیلی مساجد نیستیم و انتظار می‌رود درب مساجد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی باز بوده و در راستای رفع مشکلات مردم تمام تلاش خود را انجام دهند.

رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی فارس تصریح کرد: مسئولان مؤسسات، خانه‌ها و پایگاه‌های قرآنی با همکاری کانون‌های فرهنگی و پایگاه‌های مقاومت بهتر از گذشته فعالیت‌های مطلوب و اثرگذاری در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی خواهند داشت و همچون گذشته با جدیت با کادر درمان و فعالان این عرصه همکاری دارند.

انتهای پیام
captcha